18.06.2016

Haftowanie jest sztuką pełną małych tajemnic.. Ich odkrycie, wymaga czasem wielu lat oraz cierpliwości..


Witam moi drodzy w ten sobotni dzień.. :) 

Mam nadzieję że u was jest tak słonecznie jak u mnie.. 
Pomyślałam że przedstawię wam troszkę teorii o hafcie..

Dziś zamierzam wam przestawić numerację mulin z różnych firm oraz ich zamienniki..

Jestem bardzo ciekawa waszych opinii jakimi mulinami wy haftujecie.. 

Zamiennik muliny Ariadna numery stare na nowe..


Mulina DMC.. 



Mulina Anchor..





Zamiennik mulin DMC na Anchor..






3 komentarze:

  1. Witaj Dorotko! Profesjonalne podejscie do tematu ;)
    Ja haftuje wieloma rodzajami mulin. Dla mnie to tylko narzedzie pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwykle haftuję Ariadną. Pierwszy zamiennik jest pomocny, często z niego korzystam. W innych przypadkach korzystam z zamiennika dostępnego na stronie coricamo:)

    OdpowiedzUsuń