22.06.2016

Przechowywanie mulin..


Witajcie kochani ;)

Jak każda hafciarka wyszywa muliną, a następnie ją przechowuje..  
Może robić to, na kilka sposobów..

szpatułki na mulinę

koszuli

segregatory

organizatory


Na samym początku mego wyszywania, moje przechowywanie mulin nie było dokładne.. Przechowywałam je w woreczkach plastikowych z suwakiem.. Na woreczkach pisałam numery, lecz to nie zadziałało bo: numery się ścierały, mulina się plątała i był bałagan.. 
Wtedy musiałam, zrobić konkretny porządek z moją muliną, bo tak dłużej być nie mogło.. :)

Postanowiłam pewnego dnia, zamówić przez internet tekturki na mulinę (inaczej bobinki) i pudełko z firmy DMC z nawijarką..


Babinki, pudełko w dużym stopniu odciążyły mnie od bałaganu.. Mulina mi się, już nie plątała i mogłam, ją ułożyć numerycznie.. Szczerze powiedziawszy, zdało to egzamin do pewnego stopnia.. 
Mulin przybywało, i brakowało na nie miejsca.. A sama osobiście nie chciałam zbierać pudełek.. Bo to nie było w moim guście..
Na ratunek pomógł, mi mój mąż.. Stworzył dla mnie, kącik hafciarski i sam zrobił,
 te oto cacko :) 




Z łatwością mogę, utrzymywać w szafce porządek z moją muliną.. Ponieważ jest ułożona numerycznie..


Jeżeli chodzi o trzymanie mulin, w czasie wyszywanie trzymam, je oto w tym pudełku.. Symbole i numery piszę na cenach, sklejam je lekko taśmą klejącą, żeby mi się nie odrywały.. I wyszywam sobie.. 



 Na tym kończę dzisiejszy post.. Mam nadzieję, że was zaciekawił.
Starałam w nim opisywać moje spostrzeżenia..



3 komentarze:

  1. Maz zlota raczka ;) Mulinki pieknie sobie mieszkaja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała szafeczka. Niestety przy mojej córce niebezpieczna dla mulin:) Przechowuję swoje muliny nawinięte na bobinki w pudełkach. Ja bardzo lubię mieć duuużo pudełek:) No i muliny bezpiecznie zamknięte w szafce pod kluczem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem :)
    U mnie mulinki mieszkają w ładnych kartonikach - po czekoladkach, perfumach i bieliźnie ;) jakoś plastiki z dmc to nie dla mnie. Szafeczka genialna :)

    OdpowiedzUsuń