06.07.2016

Dzisiejszy zakup.. cz.1.


Witajcie kochani.. :) 

Byłam dziś na mieście ponieważ miałam parę spraw do załatwienia i wstąpiłam do pasmanterii.. No oczywiście weszłam i coś zakupiłam :) Choć moje zakupy, były dziś dość skromne.. Ale to coś.. :)

A kupiłam:

2 motki muliny Ariadny w kolorach 1610 i 1611 ( przydadzą mi się do moich Chabrów)
i igły firmy John James w rozmiarze 24/26.. nigdy nimi nie wyszywałam pomyślałam sobie, że może warto spróbować i na chwilę odłożę igły DMC na bok..


Mam też w planach, parę rzeczy jeszcze zakupić, może to nastąpić dopiero pod koniec, tego miesiąca.. A co chcę zakupić? To na razie słodka tajemnica.. :) Jak mi się uda zrealizować mój plan, to wam pokażę kochani.. :)

Na dziś tyle :)
Pa :)


1 komentarz:

  1. Każde zakupy, nawet te najmniejsze cieszą każdą hafciarkę.

    OdpowiedzUsuń