13.07.2016

Etap Chabrów.. cz.2.


Witajcie moi drodzy :)

Dzisiaj pokaże wam kolejny etap Chabrów..
A wraz z nim, małe podsumowanie miesiąca.. :)

Dokładnie zaczęłam go wyszywać 01.06.2016 roku.. To już ponad miesiąc..
Wyszyłam ponad 8900 krzyżyków.. A ile jeszcze za mną.. :)
Jeżeli chodzi o wzór wykorzystałam już 3 kartki A4..



Mam nadzieję ,że nie złapie mnie przy nich żaden "kryzys" hafciarski.. :)
A wam jak "idą" wasze prace??


Na tym kończę dzisiejszy post.. 
Życzę spokojnego wieczoru :)






5 komentarzy:

  1. Pięknie przybywa, trzymam kciuki by się kryzys nie pojawił :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie są, a jak skończysz będą cudne :)

    ps. Dziękuję za odwiedziny u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy na nie patrzę przypomina mi krajobraz za rodzinnym domem:)

    OdpowiedzUsuń