04.07.2016

Etap Chabrów.. cz.1.


Witam was moi drodzy w ten poniedziałkowy słoneczny dzień.. :)
Na szczęście pogoda z upałami zelżała i jest czym oddychać..

Za pewnie zastanawiacie, się co w tej chwili wyszywam, jaki obraz :) jak tytuł postu mówi wyszywam Chabry.. A czemu ten obraz? Ponieważ spodobała mi się jego kolorystyka, oraz jego wielkość.. A co najważniejsze ma to "coś", co mnie do niego przyciągło ;)

Nie będę wam dłużej tu marudzić, więc zaczynajmy :)..

Wzór Chabrów kupiłam w sklepie Coricamo, ma 27 kolorów mulin.. Posiada podział na Medeira, DMC, Anchor, Ariadna.. Wydaje mi się, że jest to bardzo duże ułatwienie dla osób wyszywających daną marką muliny..




 Gdy wyszywam wzór trzymam, oto w tej plastikowej i bezbarwnej teczce wielkości A4..



1
Chabry zaczęłam wyszywać na tamborku.. 


2
Z biegiem czasu, przeniosłam się z tamborka na moje krosno..  Powiem wam, że jestem "zakochana" w krośnie.. :)


3
Kolorystyka moich kwiatów.. Oraz ich aktualny stan wyszywania.. 



Jak na razie, tylko tyle wyszyłam.. Są dni takie, że człowiek nawet na chwilę nie ma czasu, żeby usiąść i spokojnie wyszyć.. A jak są, to nimi się delektuję, na tyle ile może..
Kolejne opisy, danych etapów już niebawem.. Mam nadzieję, że moja recenzja, was moi drodzy zaciekawiła.. 

Życzę wam udanego dnia :)

4 komentarze:

  1. Właśnie zastanawiam sie nad kupnem tego zestawu oraz maków do kompletu. Jaka mulina jest użyta w komplecie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam chabry wlasnie za ten ich piekny kolor!

    OdpowiedzUsuń