02.07.2016

Prace wcześniejsze i obecne.. cz.1.


Witam was moi drodzy, w ten sobotni i jak upalny dzień.. :)

Chcę wam, dziś pokazać moje dotychczasowe prace: te wcześniejsze i te obecne..

Prace wcześniejsze;

Pierwszą pracą była: 
Dziewczyna z liliami..


Kolejną pracą, może mniej skomplikowaną był:
Miś z tulipanem..


Następna pracą były:
Zakochane łabędzie..


Prace aktualne;

Jeżeli chodzi o prace obecne, są jeszcze nie oprawione.. 
Ilość ich, jest niestety mała.. 

Obraz ten, wyszywałam dość długo.. Powód złapał mnie kryzys hafciarski.. ;/
Najważniejsze, że skończyłam go.. :)

Maryja z dzieciątkiem..



Po Maryi z dzieciątkiem postanowiłam wyszyć: coś innego, ciut mniejszego, coś z natury.. 


Bukiet maków w wazonie



Mam nadzieję, że dzisiejszy post wam się podobał..

Życzę udanego weekendu :)




5 komentarzy: