29.07.2016

Sprzedaż wzorów.. cz.1.



Witam was moi drodzy :)


Dzisiejszy post będzie tyczył sprzedaży nowych wzorów..
Otóż dostałam, kiedyś nowe wzory, no i oczywiście włożyłam je do segregatora.. Bo pomyślałam, że może kiedyś..
No niestety stwierdziłam, że ich nie będę wyszywać, a mogę komuś sprzedać za niewielką sumę.. Bo wiem, że ktoś je wyszyje.. ;)

Wzory są w idealnym stanie.. Każdy wzór, ma swoją koszulkę, ponieważ były trzymane w segregatorze.. 
Posiadają rozpiskę na mulin takich firm jak: DMC, Madeira, Anchor i Ariadna.. 
Ilość motków danej muliny i podział kart.. 

Jeżeli chodzi o wysyłkę wysyłam Pocztą Polską.. 
A oto one:

Żółte kwiaty.. Cena 4.00 zł - SPRZEDANE


Polne kwiaty.. Cena 4.00 zł - SPRZEDANE


Zimowa ścieżka.. Cena 4.00 zł - SPRZEDANE


Wiosenna ścieżka.. Cena 4.00 zł - SPRZEDANE


Dama z perłami.. Cena 9.00 zł - SPRZEDANE


Dziewczyna z liliami.. Cena 9.00 zł SPRZEDANE


Jeżeli kogoś dany wzór zainteresuje to proszę pisać na maila.. :)

Na tym kończę moi drodzy dzisiejszy post.. 
Życzę wam udanego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz