26.08.2016

Dzisiejszy zakup.. cz.2.


Witajcie kochani :)

Ma nadzieję, że też macie taką śliczną pogodę jak ja mam :)
Dzisiejszy post będzie tyczył moich zakupów, które niedawno zrobiłam..
Za pewnie zastanawiacie się, co takiego zakupiła.. Ano troszkę rzeczy..

A oto one.. ;)

Przenośne pojemniczki na koraliki.. Co do pojemników, każdy ma swoje przegródki i nr.. 
Jeden pojemnik ma 12 wiec ja postanowiłam zakupić 2 takie pojemniki.. Żeby było 24 przegródek..



Jeżeli chodzi o haft koralikowy.. Zakupiłam też oto ten, piękny wzór słoneczników.. 
Wzór posiada 12 kolorów.. Co do materiału nie jest on na atłasie, lecz na gabarynie.. Więc materiał nie jest, taki ślizgi..


Kolejnym mym zakupem, były muliny z firmy Ariadna do mych Chabrów.. Nie nie moi drodzy, nie zapomniałam o mych Chabrach :)


Jeżeli chodzi o numerację muliny oto ona :

2 x 1615
1 x 1625
2 x 1626
1 x 1741
1 x 1793
1 x 1733
1 x 1693
1 x 1713
1 x 1711

Na tym kończę dzisiejszy post :)
Życzę wam spokojnego dnia kochani.. I już niebawem ,pokażę wam moje Chabry i moje Winogrona :)

Pa !

6 komentarzy:

  1. Super zakupy zrobilas :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, to teraz możesz się bawić. Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję fajnych zakupów. Tego niegdy za wiele ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń