03.08.2016

Etap Chabrów.. cz.4.


Witajcie kochani :)

Chcę wam pokazać kolejną odsłonę mych Chabrów, które wyszywam..
A oto one:

Wykonałam wcześniej 8900 krzyżyków, a teraz ich liczba sporo się powiększyła, 
aż do  12 400 ;D
Fakt czasem łapie mnie kryzys, ale się nie poddaje i idę w zaparte do przodu ;)
Już za niedługo też pokaże wam moją 'drugą miłość'  związaną z haftem..

A tu mała niespodzianka od mego męża z rana dla mnie.. :D Piękny bukiet Mieczyków na powitanie nowego dnia.. 


Na tym kończę post..
A wam kochani życzę spokojnego dnia :)
Do usłyszenia.. !

9 komentarzy:

  1. Pięknie przybywa. śliczne będą te chaberki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne efekty, a niespodzianka od męża super. Śliczne te mieczyki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przybywa, trzymam kciuki:) też mam w planie maki i chabry ale to w dalszej przyszłości:) pozdrawiam ciepło! ps mieczyki super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie mieć takiego męża, mój rzadko mi daje kwiaty :( uważa że ich miejsce jest na rabacie

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie przybywa, mieczyki cudne

    OdpowiedzUsuń