21.08.2016

Metryczka..


Witajcie kochani :)

Dzisiejszy post będzie posiadał parę informacji, żebyście jeszcze bliżej mnie poznali ;)
Ten post powstał dzięki Ewie czyli Hubka38



Więc zaczynamy :)

1. Nick/imię

 Dorota.. Nicku nie mam.. ;P


2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Jak bym mogła to wszystko, ale niestety tak się nie da.. Co do technik najbardziej podoba mi się biżuteria, wykonywana metodą sutasz..

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?

Jeżeli chodzi o techniki, które wykonuję nie jest ich za wiele.. Haft krzyżykowy i koralikowy.. 
W czym jestem najlepsza.. hm.. może to zabrzmi nie skromnie, ale w tych dwóch metodach czuje się najlepsza :)

4. Trzy ulubione kolory to..

Co do kolorów lubię jasne i delikatne.. Żółty, Kremowy, Ecru..

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to..

Nie lubię i nie noszę różowego..

6. Czy lubisz dostawać przyda się? Jeśli tak, to jakie?

Oczywiście choć powiem szczerze, że nie miałam jeszcze takiej okazji, żeby dostać przyda się.. 
Jak bym miała dostać to nie wiem, co bym mogła dostać.. Może zabrzmi to zbyt skromnie, przyjęła bym to co bym dostała.. Choć marzy mi się, dostać taki zestaw do wyszywania z firmy DMC wzór mulina i kanwa do tego.. :)

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Tak noszę.. Otóż bransoletki, łańcuszki, kolczyki.. Lubię ich delikatne motywy.. 

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Bardzo lubię motyw kwiatowy i etniczny.. Co do mieszkania mam motyw nowoczesny.. 

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)

Uwielbiam świeżo zmieloną kawę czarną, herbatę zieloną, herbatę z cytrynką i owocową.. Co do kawy rozpuszczalnej mogę ją wypić, ale z mlekiem.. Nie budzi ona, we mnie jakiegoś specjalnego szału.. Nie lubię pić zwykłej bez cytryny.. 

10. Ze słodyczy to ja najbardziej..

Zjem czekoladę czy to gorzką czy z orzechami, co do ciast uwielbiam sernik królewski.. :D

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

Oj i to bardzo.. Uwielbiam czytać a jaki gatunek obyczajowy.. I też lubię taki gatunek jaki niesie Carlos Ruiz Zafon.. Jak mogę, to polecam do przeczytania książkę, jego autorstwa pt: "Gra Anioła.." :)

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?

Bardziej by mi się miło zrobiło.. A jak bym miała wybrać, to delikatny cień do oczu..

13. Chciałam jeszcze dodać..

Że nie liczy się jaki prezent a liczy się sam gest..

14. Urodziny mam.. a imieniny..

Urodzinki mam 20 kwietnia a imieniny 7 sierpnia..

Mam nadzieję kochani, że choć odrobinkę mnie poznaliście.. 
Na tym kończę dzisiejszy post.. 


I życzę wam udanego dnia :)



6 komentarzy:

  1. Dorotko bardzo wiele sie o tobie dowiedziałam...bardzo ciekawe informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie poczytać o Tobie:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Metryczka wrzucona, ale sprawdź jeszcze! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie poczytać o osobie też zakręconej na tle rękodzieła.
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomocna rzecz ta metryczka:) Szczególnie, kiedy przygotowuje się dla kogoś niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń