15.09.2016

Ach ta Jesień..


Witajcie kochani :)

Na samym początku, was przepraszam że nic nie pisałam.. Parę spraw mi się złożyło i nawet nie miałam czasu kochani pisać.. 
Lecz od razu chcę podziękować, tym osoba co odwiedzały mojego bloga i pozostawiały ślad :) DZIĘKUJĘ WAM :* Postaram wam się to zrekompensować kochani.. :)

Żegnajcie żurawie z głośnym klangorem
zbierające się przed odlotem w mgliste poranki..
Żegnajcie szafirowe obłoki letnich marzeń..
Będziemy tęsknić za zapachem siana i polnej macierzanki..

Nie policzymy do końca spadających gwiazd na niebie..
Nie popływamy więcej tego lata po jeziorze łajbą starą..
Porankiem nie obudzi nas już świergot ptaków,
a słońce nie otuli serc złoto pomarańczową kotarą..

Kochani mamy już jesień, nie czuć jej, ale powoli nadchodzi swoimi krokami.. 
Gdy ona nadchodzi, wtedy pojawia mi się u mnie spory sentyment do literatury.. 
A oto moja kolekcja do przeczytania na tegoroczną jesień i może zimę.. Co do kolekcji ona się jeszcze rozrośnie :D (mogę dodać, że książki to mój drugi bzik :D)



A chwili obecnej kochani, czytam oto tę książkę wieczorem.. Niestety moje oczka, już odmawiają wyszywania wieczorem ;/



Co czytam: thrillery, thrillery psychologiczne i kryminały no i obyczajówki :) 
Chcę dodać kochani, że książki nie zastąpią mi: haftu krzyżykowego i koralików oj nie.. Zawszę znajdę czas na to lub na tamto..

A jak jest u was, gdy zaczynacie czuć jesień?

Na tym kończę kochani :)
Życzę wam udanego dnia..
I do usłyszenia :)

5 komentarzy:

  1. tak książki to to co kocham w jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, jestem już nie tylko miłośniczką książek, ale raczej maniaczką. Więc musze kontrolować tę moją pasję, która niekiedy 'rozwala' mi życie.
    Ale bez książek życia sobie nie wyobrażam.
    Pozdraiwam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki, też kocham i na jesienne wieczory najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam tę książkę Michalak "Mistrz". Masakra, szkoda czasu :P Ciężko się czasem rozdwoić między wyszywaniem i czytaniem, trzeba znaleźć złoty środek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki to jest moja pierwsza miłość. Niestety ta druga, czyli xxx, trochę ją przebiła:)

    OdpowiedzUsuń