16.09.2016

To już trzy miesiące :)


Witam was kochani :) 

Nawet nie wiedziałam, że dotrwam do 33 posta na moim blogu:) 
Jestem sama, mile zaskoczona.. Mogę powiedzieć, że moje małe dzieło ma już 3 miesiące.. :D

Przede wszystkim chcę podziękować mojemu mężowi, który mnie wspiera w pisaniu, a co najważniejsze wam dziękuję, że jesteście i za miłe ślady, które pozostawiacie :)

Dziś kochani chcę wam pokazać, ciąg dalszy moich zmagań koralikowych.. 

A oto efekty.. Fakt może wolno, ale niestety i tu złapał mnie kryzys, jak nie w xxx to i w koralikach.. ;(




Na tym kończę dzisiejszego posta :)
Życzę wam kochani udanego dnia..
I do usłyszenia :))

11 komentarzy:

  1. Piękne efekty, nie poddawaj się, bo warto ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:-) Kryzys minie,on zawsze mija:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne winogrona :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zaczyna wyglądać, a co do kryzysu to każdy je miewa, jak sobie wszystko uporządkuje to ruszysz z nową energią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryzysy sa ok, bo zawsze po nich nadchodzi konkretna motywacja, ktorej nadejscia predkiego ci zycze:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż początkowo nie wierzyłam, na co patrzę - musiałam przybliżać zdjęcia i czytać kilka razy! coś ty tu nawyprawiała, kobieto!!! nie możesz się poddać, musisz dokończyć, co zaczęłaś, bo już teraz obrazek robi ogromne wrażenie!!! coś pięknego!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kryzys minie i przyjdą następne/głowa do góry pisz pokazuj wena raz jest raz nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotarłam do Ciebie dzięki blogowi Reni - To co mam w głowie (przy okazji candy).
    Tam też pozostawiłam Ci tego tupu odpowiedź - cytuję:" Oj nie kasuj. To Twoja praca. Pamiątka dla potomnych. Wątpliwości będą zawsze.
    Na marginesie mówiąc a właściwie pisząc też miałam wątpliwości po roku blogowaniam o czym napisałam tutaj:http://katalog-inspiracji.blogspot.com/2016/08/blogowac-czy-nie-blogowac-pytanie-na.html#more
    ps. Piękna ta Twoja praca - myślę, że warto pokazać ją światu. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft wygląda pięknie, mam nadzieję, że kryzys szybko minie i niebawem pokażesz nam całość :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Doroto, myśl pozytywnie, przecież jesteś już poza połową. Haft wygląda przepięknie, gdzie kupiłaś taki zestaw. My czasem też haftujemy koralikami, ale nie obrazy, a stroje góralskie :) Pozdrawiamy serdecznie, M. i M.

    OdpowiedzUsuń