23.10.2016

Etap Chabrów.. cz.6.


Witajcie kochani, w ten niedzielny wieczór.. :)

Chcę wam dziś kochani, pokazać kolejny etap moich Chabrów.. 
Co prawda, to prawda mozolnie je robię.. Może przez lenistwo, które się do mnie doczłapało..

Choć powiem wam szczerze, że już ono u mnie powoli mija, tylko coś za coś.. 
Będę musiała na nowo dokupić kolor muliny 1610.. Bo niestety zabrakło mi tego koloru..
Ale to nic.. :) 

Widząc po wzorze papierowym, którego właśnie przeglądałam już prawie dochodzę do połowy pracy.. I gdy właśnie teraz, patrzę na moją pracę rozpiera mnie duma, że właśnie ona powstaje w moich rękach :)




Na tym kochani kończę dzisiejszego posta..

Życzę spokojnej nocy ;)
I do usłyszenia!!

7 komentarzy:

  1. Chabry prezentują się bardzo ładnie :) Mam słabość do tego odcienia niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przybywa:) na mnie też czeka w kolejce do wyszycia razem z makami:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie lenistwo, po prostu czasem trzeba odpocząć. w końcu to hobby , zamiłowanie, które ma nam sprawiać przyjemność . pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo całkiem fajnie wychodzą te chabry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie przybywa chabrów, a kolory są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie! będzie wspaniały haft! :D

    OdpowiedzUsuń