06.10.2016

Jesienne winogrona..


Witajcie kochani :)

Za oknem jesiennie, szaro i zimno.. Szczerze powiedziawszy, nie chce się nigdzie wychodzi.. A co do tej pogody, może to dziwnie zabrzmi lubię ją.. 
A to czemu? 
Ponieważ w końcu mogę nadrobić, dane zaległości w to: literaturze, w hafcie i w koralikach.. W tych rzeczach co najbardziej lubię robić.. :)

 A  tu moje drogie małe co nieco koralikowe :)






Wczoraj wybrałam się na mały spacer :) Choć pogoda nie była najlepsza na spacer,
postanowiłam dla was, wykonać parę zdj jesieni.. 

A oto one:





Na tym kończę kochani dzisiejszy post :)
Życzę wam udanego dnia :)
I do usłyszenia :) 

PS: Co sądzicie o tym, żebym zrobiła pierwsze Candy ?

10 komentarzy:

  1. ten twój haft koralikowy jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) nie miałam jeszcze okazji wyszywać koralikami :)

    Zapraszam do mnie: http://bibliotekahaftu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej widzę, że już kończysz haft koralikami :) Super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Winogrona wyglądają świetnie, następnym razem pewnie pokażesz już skończone:-) Zdjęcia fajne:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko jeszcze kilka dni i mysle ze skończysz i pokażesz nam efekt końcowy :) zdjecia prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te winogronka!!! I spacerek widać, że się udał!
    Candy, jestem za:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń