19.10.2016

Słonecznik.. cz.1.


Witajcie kochani :)

Bardzo się cieszę że wam się podobają moje obrazy :)
To motywuje mnie, żebym tworzyła kolejne obrazy i kolejne..

Moim kolejnym obrazem, jeżeli chodzi o haft koralikowy są; 

Słonecznik..


Słoneczniki te wykonane, są z materiału gabardyny.. Jest to materiał szorstki w dotyku, dający leki opór przy zwijaniu i nie dający połysku, jak przy atłasie.. 
Materiał ten, też ma swój plus, tło obrazu wygląda jak namalowane pędzlem..
A co najważniejsze koraliki ładnie na nim się układają.. :)

Obraz ten ma 12 kolorów


Co do kolorów znajdują się w nim koraliki matowe i świecące.. 
I koraliki ciut podobne do siebie kolorami..



A tak wygląda moje miejsce pracy..



Już niebawem kochani pokażę wam, moje kolejne postępy w Słonecznikach i moich Chabrach.. :) 
Mam skromną nadzieję że mnie w tych pięknych słonecznikach nie złapie kryzys.. :)

Na tym kończę dzisiejszy post..
I do usłyszenia :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne kwiatki wybrałaś, będą ciekawie wyglądać:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana już nie mogę się doczekać efektów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń