10.10.2016

Winogrona - FINAŁ..


Witajcie kochani ;)

Za oknem deszczowo - szaro, a u mnie radość.. ;)
A czym jest to spowodowane? A tym, że w końcu ukończyłam moje winogrona.. 
To pierwszy obraz, który rozpoczął moją przygodę z haftem koralikowym.. 
I mam nadzieję, że nie ostatni.. ;)


Zaczęłam go wyszywać 02.08.2016, a dziś skończyłam 10.10.2016 roku.. 
Podsumowując: wyszywałam go dwa miesiące i osiem dni..

Jak wcześniej wspomniałam, jest to mój pierwszy obraz przy którym, uczyłam się techniki haftu koralikowego i nadal się uczę.. 
Wyszywanie go, na samym początku nie było łatwe, jak dla mnie.. Poznając tą technikę wyszywania, dostałam wiele cennych informacji..
Które zaowocowały moim winogronem i zaowocują kolejnym obrazem..

Może zabrzmi to nie skromnie, jestem z siebie dumna.. 
I mogę dodać, że na żywo lepiej wygląda, niż na zdjęciu.. 

A po za codziennymi obowiązkami i winogronem, dziś się zabawiłam za ogrodnika..  
Otóż przesadzałam moje storczyki, dwa są już przesadzone, a trzeci dopiero jutro będzie przesadzony.. Ponieważ muszę jemu dokupić nową doniczkę, bo ta jego poprzednia, była dla niego za mała.. Mam tylko nadzieję, że przyjmą się one dobrze..
Czas wszystko pokaże :)


Na tym kończę kochani dzisiejszy post..
 Do usłyszenia już niebawem :)


11 komentarzy:

  1. Obraz piękny :-) mówiłam, że dobrze będzie tylko trzeba sie wciągnąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł przepięknie!!! Ja pewnie haftowałabym dwa lata a nie dwa miesiące! Pewnie, bądź dumna:) napracowałaś się i efekt końcowy fantastyczny!!! Czekam na następne cudeńka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko bardzo udany debiut,ten obrazek wygląda wspaniale!!!
    Teraz czekam na następny:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo nawet nie wiedziałam że storczyki się przesadza :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne winogrona, napracowałaś się! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, ja chyba nie miałabym takiej cierpliwości do koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny obraz, cudne kolory!!

    OdpowiedzUsuń