10.11.2016

Etap Chabrów.. cz.7.



Witajcie :)

Wybaczcie mi kochani, za tą małą przerwę w pisaniu.. Niestety miałam, parę bardzo ważnych spraw na głowie..  Postaram to zmienić.. :)


Kochani chcę wam dziś, pokazać kolejny mój etap w Chabrów..
Co nieco, coś się ruszyło z krzyżykami.. Więc jestem z siebie dumna..

Co mogę powiedzieć w skrócie o mojej pracy:


Obecnie wyszyłam: 18200krzyżyków.. 

Jestem już na połowie pracy..
Obraz wyszywam, już ponad 5 miesięcy.. 

Z wyszywaniem było różnie..

Raz były dni,że wyszywałam jak szalona, a raz że nie miałam. już chęci co do igły i muliny.. Po prostu napotykał mnie kryzys.. Trwał on różnie.. 

Nie będę was już dłużej trzymać w niepewności..

A oto one.. 






I jak się wam one podobają?

Ok kochani na tym kończę mój dzisiejszy post.. 

Życzę wam udanego i spokojnego dnia.. 
Do usłyszenia !!

PS: Po nowym roku kochani zrobię, pierwsze w swoim rodzaju Candy..

Już się nie mogę doczekać.. Będą ciekawe nagrody.. :) 
Zapraszam !!




8 komentarzy:

  1. Piękne są Twoje chabry. Juz widac ich coraz więcej :) trzymam kciuki za szybkie ich ukończenie :) pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie rośnie:)
    i Ja nie mam czasem weny wszystko leży a ja w internecie i myślami gdzie indziej...
    ale potem przychodzą te wspaniałe dni ,że wszystko gra i buczy...choć u mnie nic ostatnio nie buczy:)buziaki i czekamy na candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta jesienno-zimowa aura sprawia, że nie mamy na nic ochoty, ale najważniejsze że chabrów cały czas przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ci się rozrastają te chabry. Świetny haf na szare dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne będą te chabry, powodzenia, trzymam kciuki!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chabry zapowiadają się przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny haft....można wiedzieć jaki wymiar ma gotowy ?

    OdpowiedzUsuń