18.12.2016

Komunia św.. cz.1.


Witam was kochani ;)

Dzisiejszy post będzie, tyczył nie haftu krzyżykowego, lecz haftu koralikowego..

Obrazek ten, trafi dla dziewczynki na pamiątkę, uroczystości I Komunii św w maju..
Więc czasu, a czasu mam, żeby go na spokojnie wyszyć.. 
Lecz jak mówią "strzeżonego Pan Bóg strzeże"..
Wolałam więc wcześniej go wyszyć i co najważniejsze na spokojnie.. 

Co do obrazka wybrałam go, ponieważ wydawał mi się on dość ciekawy.. :) 

A tu moje, skromne początki z nim.. :)





Już się nie mogę doczekać, kiedy skończę ten śliczny obrazek i go oprawię.. 
Mam nadzieję, że efekt końcowy będzie dość ciekawy..
Jak sądzicie?

Ok kochani na tym kończę, dzisiejszy post.. 
Życzę wam udane dnia..
Do usłyszenia.. :)
Pa!!




5 komentarzy:

  1. Efekt końcowy Dorotko bedzie rewelacyjny. Trzymam kciuki żebyś szybko go skonczyla 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! zapowiada się na prawdę pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek będzie piękny jak wszystkie przez Ciebie wyszyte. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie wspaniałą pamiątką ten obrazek, na pewno wyjdzie super:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń