12.12.2016

Metryczka.. cz.2.


Witajcie kochani :)

Chce wam pokazać kolejną moją pracę, związaną z haftem krzyżykowym.. 
Obrazek dla małej Zuzanny..
Jak wcześniej wspomniałam, jest to jeden z dwóch obrazków do wyszywania haftem dla małej.. ;)

Co mogę o nim powiedzieć: 

Wyszywałam go ponad 3 tyg.. 
Mulina: Ariadna
Obraz ma około 13 kolorów..
Wyszywany jest on, też nićmi o kolorach: złotym i srebrnym..

A tu mały fotoreportaż..
Zapraszam :)











Jeżeli chodzi o kolorystykę chciałam, żebym ten obrazek był kolorowy.. :)
Już dziś, zaniosłam do szklarza, a po odebraniu obrazek trafi do Zuzi..
Mam nadzieję, że będzie on małej się podobał.. :)

Na tym kochani kończę dzisiejszy post.. 
Życzę wam udanego dnia..
Do usłyszenia ;)
Pa!!

4 komentarze:

  1. Dorotko piękny obrazek ci wyszedł :) WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna metryczka...a królisio jaki kolorowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny obrazek, na pewno się spodoba:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna metryczka! Jest bardzo urocza.

    OdpowiedzUsuń