20.12.2016

Metryczka.. cz.3.


Witajcie kochani.. :)

Dziś odebrałam metryczkę, o której parę dni wcześniej wspominałam w poprzednim poście..
Ostatnim etapem metryczki, będzie dostarczenie obrazka, ale to już będzie należało do 
POCZTY POLSKIEJ.. 
Oczywiście nim obrazek wyślę, to go bardzo dobrze zabezpieczę.. 
Tak, żeby nic jemu się nie stało w czasie podróży.. 

A następnie będę szykować, już na drugi obrazek dla Zuzi.. Wspomnę, że ten drugi, będzie posiadał dane małej i będzie wyszywany muliną DMC nie Ariadną.. :)

Ok kochani, nie będę dłużej was trzymać w napięciu.. 
A oto ona:


Wybrałam tę ramę i ten kolor pass-partu, ponieważ chciałam zyskać efekt delikatności.. Mam nadzieję, że go zyskałam.. 
Jeżeli chodzi o pass-partu, ma on grubość ok 3 cm i jest koloru różu.. 
Ramka dwu kolorowa; biała ze złotem, a co do szyby wybrałam szybę zwykłą.. 



Mam nadzieję, że post was zaciekawił.. ;)

Ok kochani na tym kończę..
Trzymajcie się i do usłyszenia.. :)
Pa!!

9 komentarzy:

  1. Moja droga ramka dodała idealnie delikatności :) metryczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrałaś idealnie ramkę, wszystko się bardzo ładnie ze sobą zgrało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak duża wychodzi metryczka ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny obrazek, a ramka świetna:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny haft , będzie wspaniałą pamiątką :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna metryczka :) uwielbiam wzory z dzieciaczkami. Ja zawiodłam się na poczcie i teraz przesyłki wysyłam przez kiosk ruchu, szybko, nigdy nic nie ginie i o wiele taniej :)

    OdpowiedzUsuń