04.01.2017

Coricamo.. cz.1.


Witajcie kochani :) 

Muszę wam się pochwalić.. 
Sama nie mogę w to uwierzyć, że to mnie spotkało na prawdę.. 
Otóż zostałam poproszona o recenzowanie i bycie testerką przez czasopisma Coricamo..  

Zawsze o tym marzyłam, żeby testować i dawać recenzję w tym czasopiśmie.. 
Myślałam że to mnie nie spotka..  A jednak marzenia się spełniają.. :)

Dodam, że mamy dopiero początek nowego roku.. Już się zastanawiam, co będzie i co mnie, jeszcze spotka w tym roku.. Mam nadzieję, że będą same przyjemności.. :)

Ok nie będę, was dłużej trzymać w niepewności.. 
A to dowody :)

Dostałam do przetestowania, oto te trzy zestawy.. 



1. Ściereczka do naczyń..
2. Ściereczka do garnków..
3. Śliniaczek niemowlęcy..

W skład zestawu wchodzi:

* mulina
* igła
* wzór 
* ściereczki i śliniaczek.. 

Pierwszym zestawem do przetestowania wybrałam śliniaczek.. 
Szczerze powiedziawszy, wybrałam go pierwszego, ponieważ od razu wpadł mi on w oko.. Wzór jest bardzo przyjemny, a jest nim stadko kaczuszek.. 

Zestaw wykonany jest z frotty, kanwy Aida i 100 % bawełny.. 
Jeżeli chodzi o rozmiar wynosi on 27x32 cm 
Co do muliny jest to Maderia..



Jak widzicie po kolorach muliny, wzór będzie bardzo kolorowy i zarazem delikatny.. :) 

Mam nadzieję, że was mój opis zaciekawił.. 
Już za niedługo, pokaże wam małe efekty mej pracy i przemyślenia..

Ok kochani.. ;)
Na tym kończę dzisiejszy post.. 
Do usłyszenia..
Pa!!

Ps: Chcę podziękować czasopismu Coricamo, że wybrało moją skromną osobę do testowania ich produktów.. :)



8 komentarzy:

  1. Super! Gratulacje! Pokaż koniecznie co powstanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję "fuchy" i czekam na wrażenia:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Szybciutko pokaż jak wyjdzie śliniaczek, bo mnie to bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :) juz nie moge się doczekać efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń