22.01.2017

Coricamo.. cz.5. Warzywa..



Witajcie kochani :)

Za oknem jest zima, a u mnie wiosna - lato.. 
Dziś przychodzę do was, z kolejnym wzorem z Coricamo, a nim są warzywa.. 
Wzór ten, znajduje się na ściereczce do naczyń.. 
Ściereczka, jest z czystej bawełny, a jej wymiary to 59 x 78 cm z aidową wstawką.. 
Kraj pochodzenia Włochy..

Zestaw ten posiada: ściereczkę, mulinę z firmy Maderię, igłę oraz kolorowy wzór.. 
Jeżeli chodzi o mulinę, jest ona lekko błyszcząca i gładka,  ściereczka ma śliczne motywy sów.. :) 

A oto ona:


Aidowa wstawka


Przód


Tył


A tu moje skromne początki


Mam nadzieję, że was zaciekawił mój post.. 

Na tym kończę dzisiejszy post.. :)
Do usłyszenia niebawem.. 
Pa !!



9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wzor :) czekam z niecierpliwością na dalsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nietypowa ściereczka! Jestem ciekawa tych warzyw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik zapowiada się ciekawie :) Czekam na pierwszą odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ściereczka, ciekawa jestem jak wyjdzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kibicuję, by się dobrze wyszywało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ściereczki są bardzo ładne. Ciekawa jestem, jak będą wyglądać wyhaftowane.
    A Madeirą bardzo dobrze się haftuje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie połączenia. Ciekawa jestem efektu końcowego. Sówki wymiatają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń