26.01.2017

Coricamo.. cz.7. Warzywa..


Witajcie kochani.. :)

Na samym początku chcę podziękować, za miłe komentarze na mym blogu.. 
Dobre słowo powoduję u mnie, chęć do działania.. 
Jeszcze raz dziękuję.. :)

Kochani dziś przychodzę do was, z kolejną "porcją" warzyw..
A nimi są: cukinia i marchewka..

Czas wyszywania cztery dni, a konkretnie dwa dni cukinia i dwa dni marchewka..
Cukinia posiada 678 krzyżyków.. Marchewka posiada 682 krzyżyków..





Obecnie wyszyłam 2,015 krzyżyków..

Jak widzicie moi drodzy, jestem  już w połowie pracy.. Pozostało mi do wyszycia, tylko dwa warzywa..  A jakie, to już niebawem się dowiecie.. :)

Mam nadzieję, że was zaciekawił post..
Życzę udanego dnia :) 
Pa!!

8 komentarzy:

  1. Dorotko bardzo apetycznie wyglądają te warzywka, a na pierwszym zdjęciu widać że ściereczka będzie prześliczna:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idziesz jak burza, jeszcze parę dni temu oglądałam pomidora a tu następne dorodne okazy wyrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale szybko przybywają krzyżyki w Twoich warzywach, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściereczka coraz piękniejsza :) Smakowita i zdrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne warzywka tylko że to chyba raczej bakłażan jest a nie cukinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Warzywek nigdy za wiele...
    A Twoje haftowane wyglądają bardzo smakowicie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń