19.01.2017

Metryczka.. cz.4.- FINAŁ


Witajcie kochani :) 

Dzisiaj chce, wam pokazać kolejną metryczkę, którą wyszyłam.. 
Metryczka ta posiada, już dane małej..

Co mogę o niej powiedzieć..

Czas wyszywania ok tyg czasu, a literki wyszywane dwa dni.. 
Użyłam oryginalnej muliny DMC.. Wzór posiada 21 kolorów, choć szczerze powiedziawszy, niektóre kolory się powtarzają..
Co do literek, użyłam mulinę Ariadnę o numerze 4769..

Po wyszyciu






Do ozdobienia użyłam pass-partu, koloru czerwonego o grubości 3 cm.. 
Ramka jest taka sama, co poprzednio z jedną tylko różnicą, jest ciemniejsze przy złocenie.. 
Szyba jest zwykła..




Po obramowaniu



A tak wyglądają dwa obrazki


Obrazki są, już spakowane i lada dzień wyruszają w swoją podróż do właścicielki.. :) 

Na tym kończę dzisiejszy post..
Życzę udanego dnia..
Pa!!




14 komentarzy:

  1. Piękna metryczka. Ramka dopasowana idealnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszła! Podoba mi się i ta wersja i fajnie dobrana oprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie oprawiłaś obydwie metryczki :) Właścicielce na pewno się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Hafty w tej oprawie wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft. Mnie się ta wersja o wiele bardziej podoba niż ta po prawej ;) I to chyba obrazek z tej samej serii co i moja ostatnia metryczka. Świetny czcionka użyta do napisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne metryczki i cudowny prezent. Oprawa bardzo pasuje do haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna metryczka , bardzo dbasz o detale , co dodaje uroku haftowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba haciki są śliczne. I pięknie zostały oprawione.
    Będzie wspaniała pamiątka.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie wyszły napisy - to pewnie cieniowana mulina?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta wersja metryczki jest przepiękna:) Oprawa też bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń