02.01.2017

Podsumowanie roku 2016..


Witajcie kochani.. :)

Niedawno pożegnaliśmy stary rok, a teraz mamy nowy roczek 2017.. :)
Nowy rok oznacza; nowe wyzwania, które wiążą się z nowymi decyzjami i z nowym ryzykiem..
Chcę podzielić się z wami, moimi podsumowaniem starego roku 2016..

Na samym początku mała statystyka z roku 2016..


Blog zaczął istnieć w dniu:

17.06.2016..
Liczba wyświetleń  w dniu 31.12.2016..
9
Łączna liczba wyświetleń wynosi: 
12 480..
Liczba postów :
49..

Kochani dzięki blogowi mogę poznać i nadal poznawać ciekawe osoby.. 
I jestem z tego powodu, niezmierni wdzięczna.. 
A przede wszystkim, wam kochani dziękuję, za to że go czytacie.. :) 

W tym roku zakończyłam następujące prace, związane haftem krzyżykowym:




W tym, też roku zaczęłam przygodę z moją "drugą miłością", a nią jest haft koralikowy:




A tu moje rozpoczęte prace w hafcie krzyżykowym i koralikowym:



Co do bloga, były też przedstawiane różne przepisy ciast: 


1. Ciasto truskawkowe z kremem budyniowym..

2. Ciasto drożdżowe z wiśniami..
3. Szarlotka na kruchym cieście z różową pianką z białek i kokosem..
4. Ciasto jogurtowe z dodatkiem brzoskwiń i płatków migdałowych..

Mam nadzieję, że wam smakowały.. :)


W tym 2016 roku przeczytałam następującą literaturę:


1.Dotyk zła..
2.Dzieciak..
3. Egzorcysta..
4.Gdzie jest Mia..


Podsumowując mogę powiedzieć, że ten rok był bardzo ciekawy.. 
Mam nadzieję, że moja skromna recenzja, starego roku was zaciekawiła.. :)

Jeżeli coś zapomniałam, podsumować to bardzo przepraszam.. Postaram się, żeby kolejna recenzja była dużo lepsza od tej mojej pierwszej.. :)

Ok kochani.. :)
Na tym kończę dzisiejszego posta..
Życzę wam udanego dnia..
I do usłyszenia.. :)
Pa!!




6 komentarzy:

  1. Dorotko stworzyłaś piękne prace:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prace zrobilas przez ten rok :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, życzę by ten rok był równie owocny jak poprzedni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie roku, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyszłość bloga zapowiada się świetnie :)
    A hafty to arcydzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace powstały w minionym roku :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń