08.02.2017

Coricamo.. cz.10. Owoce..


Witajcie kochani :) 

Niestety dopadł mnie, mały kryzys w wyszywaniu.. Na szczęście powoli mija on.. :)

Dziś przychodzę do was, z trzema owocami; wiśnią, gruszką i śliwką.. 
Jeżeli chodzi o czas wyszywania, każde z tych owoców wyszywałam, od dwóch do trzech dni.. 

Co do krzyżyków..

Wiśnia posiada; 560 krzyżyków
Gruszka posiada; 783 krzyżyków
Śliwka posiada; 608 krzyżyków

Podsumowując wyszyłam :  1906 krzyżyków.. 

Za pewne jesteście ciekawi jak one wyglądają.. Już was nie męczę..
A oto moje owoce.. :) 








I jak wam, się ona wydaje..?
Mam nadzieję, że mój post, was zaciekawił.. 

Życzę udanego dnia.. :) 
Pa!!

13 komentarzy:

  1. Smakowite owoce, najbardziej uwagę przykuła dla mnie gruszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszły Ci te owoce, wisienki mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Soczyste owocki:) wiśnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentują :) mam pytanie - jakiego pisaka używasz do robienia kratek na kanwie? Nie zostawia śladów na hafcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pisaka, kupiłam go w sklepie Coricamo.. A co do kratek, jak na razie nie miałam żadnych z nim problemów, jeżeli chodzi o kratki.. :)

      Usuń
  5. Idziesz jak burza Dorota :) Przed chwilą pokazywałaś Nam warzywa, a tu już owoce; świetne tempo i oczywiście hafty :) M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły :) Aż by się chciało żeby wiosna już zawitała, nie mówiąc o lecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie apetyczne owoce:)
    Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że owoce podobają mi się jeszcze bardziej niż warzywa.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Apetycznie wyglądają, szczególnie te wisienki :)

    OdpowiedzUsuń