11.02.2017

Coricamo.. cz.11. Owoce - FINAŁ


Witajcie kochani :) 

Dziś przychodzę do was, już ze wszystkimi owocami tej zimy.. :)
Mam nadzieję, że wyglądają one smakowicie.. 

Owocami tymi są; Wiśnia, Gruszka, Śliwka, Jabłko i Brzoskwinia.. 

Co do krzyżyków; Jabłko posiada 604 krzyżyki..
                                            Brzoskwinia posiada 722 krzyżyki..

A cały haft posiada: 3,287 krzyżyków.. 

Jeżeli chodzi o tępo w wyszywaniu, właśnie tym razem, nie było one szybkie, jak poprzednim razem.. Ze względu na mały kryzys, jaki mnie spotkał.. Na szczęście szybko minął on.. 

A oto moje owoce..






A już niebawem będzie, małe co nieco.. :) 

Ok kochani na tym kończę, dzisiejszego posta.. 
Pa!!

13 komentarzy:

  1. Owoce pięknie ożywiają tę szarość ściereczki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Dorotko :) Zachwyca :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owoce ślicznie prezentują się na ściereczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jak piękna ściereczka z tym owocowym szlaczkiem.
    Śliczne hafciki.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż chce się mieć takie ściereczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglada ta ściereczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszło, ale jak pisałam wcześniej - mnie zdecydowanie najbardziej urzekły wiśnie.

    OdpowiedzUsuń