13.02.2017

Komunia św.. cz.2.


Witajcie kochani.. :) 

Dziś nie będzie postu, związanego z haftem krzyżykowym, lecz z haftem koralikowym.. 
Troszkę, za nim zatęskniłam.. :)

Co do obrazka, mam nadzieję, że szybko nadrobię zaległości i go skończę.. :)

Chwili obecnej, znajduję się w takim stanie, jak widzicie.. 




Mam nadzieję, że jak go skończę to wrócę do mych Chabrów, a po nich może moje Słoneczniki.. Czas pokaże..

Ok kochani.. :)
Na tym kończę dzisiejszy post..
Życzę udanego dnia..
Pa!!


9 komentarzy:

  1. Przyszycie tylu koralików to nielada wyzwanie, ale dobrze Ci idzie. A do maja na pewno zdążysz. Już ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz już się pięknie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft koralikowy wygląda świetnie.
    Jeszcze nie haftowałam koralikami.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem dobrze oderwać się od krzyżyków, zwłaszcza jak wychodzą takie piękne obrazki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, koraliki wyglądają imponująco :)

    OdpowiedzUsuń