23.02.2017

Wymianka.. cz.1.


Witajcie kochani :) 

Dziś przychodzę do was, z małą niespodzianką.. Która czekała na mnie, tuż po powrocie od lekarza.. Mogę powiedzieć, że paczuszka poprawiła mi choć odrobinę nastrój.. 

Bo niestety z mym zdrówkiem, nie jest tak, jak bym chciała.. :(

A co to, za niespodzianka.. Otóż zrobiłam z Justynką z blogu <klik>,
między sobą mała wymijankę.. :)

A oto co dostałam od Justynki..



Śliczną kartkę ręcznie zrobioną..
Jajeczko.. tylko nie wiem, jaką ono jest zrobione metodą.. 
Coś słodkiego.. 
Kanwę prawdopodobnie 16ct
Kanwę o wzorze pięknej róży..
Igły o numerze 26
Zestaw mulin z DMC i Ariadny..
To co mole książkowe, kochają najbardziej - książkę pt; "Żona dyplomaty", a do książki była dołączona śliczna zakładeczka przedstawiająca maki.. 

Jestem niezmiernie wdzięczna Justynce za taka miłą niespodziankę.. 
Dodać mogę jedynie, że to moja 1 wymiana blogowa.. 

A wy co sądzicie o takich wymianach? 

Pozdrawiam :)
Buziaki!


8 komentarzy:

  1. Wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty dostałaś :)
    Takie wymianki zawsze poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Dorotko że te drobne upominki sprawiły Ci wiele radości :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubimy takie wymianki czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymienianie się jest fajne😊 Ja też właśnie biorę udział w wymiance 1 raz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty dostałaś, a wymianki są świetne:-)
    Zdrówka Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty dostałaś :) Lubię wymiany, dzięki nim możemy się dzielić tym co umiemy, a w zamian otrzymujemy coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wymianka. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń