08.03.2017

Dzień kobiet..


Witajcie kochane ;) 

Na początku mego posta, składam wam moje drogie kobitki, wszystkiego co najlepsze, dużo zdrówka i radości oraz spełnienia marzeń.. ;)

A oto co dziś dostałam.. Piękny bukiet tulipanów.. 


oraz piękną Azalię w doniczce.. 


Kochane, a tu kolejny prezent, który odstałam z wymianki zakładkowej na Dzień Kobiet.. 
Zabawę tę zorganizowała Kasia..

Paczuszkę tą dostałam od Ani z bloga Nitkowe zapiski..


A w niej znajdowało się; zakładka do książki z baletnicą, kanwa z firmy ZWEIGART kolor naturalny, saszetki herbat owocowych o bardzo fajnych smakach, kartka z życzeniami, coś do ciała i coś na słodko.. :) 

Jeszcze raz Aniu, dziękuje za te śliczne upominki.. :) 

A moja paczuszka powędrowała do Reni z bloga To co mam w głowie..

A w niej znajdowało się między innymi: coś na słodko, coś dla ciała, herbata jaśminowa, kawa korzenna, książka pt; Szkoła piękności, zakładka do książki, mulina DMC, kanwa DMC 18, kartka z życzeniami, kadzidełka z podstawką.. 




Jeszcze raz kobitki, wszystkiego co najlepsze dla was, oraz spełnienia marzeń.. ;* 

Buźka ;*


11 komentarzy:

  1. Piękne kwiaty otrzymałaś, a wymianka widzę że bardzo udana :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że wymianka się udała :)
    Piękne kwiaty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wymianka!!! Przepiękne kwiaty dostałaś, szczególnie ta azalia urocza!!!
    Dziękuję i również Tobie życzę spełnienia marzeń, tych najskrytszych:) niej zrobią miejsce następnym:)
    Pozdrawiam i miłego wieczoru Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie Wszystkiego Najlepszego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wzajemnie dziękuję raz jeszcze za wspaniały upominek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty
    dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanej wymianki. Kwiaty dostałaś przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne prezenciki:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiaty i piękne prezenty:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że sprawiłam przyjemność i zakładka tak bardzo ci się podoba (dała mi ta babeczka popalić :)) ty również przygotowałaś cudeńka dla Reni. Co do zabawy w podaj dalej to będzie mi bardzo miło znów coś dla Ciebie przygotować. Adres już mam ale proszę napisz do mnie na mail aniq.klim@gmail.com co lubisz (kolory, smakołyki, herbatki) żebym miała ułatwione zadanie przy przygotowywaniu :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń