21.03.2017

Etap Chabrów.. cz.10.


Witajcie kochani..

W końcu mamy wiosnę..!! Nie tylko tą kalendarzową, ale i tą astronomiczną.. :)


No i mamy, też przesilenie wiosenne, które mnie niestety dopadło..
Powoduje ono u mnie, że mój mózg nie ma siły klecić postów itp.. 
Więc wybaczcie kochani, że tak mało od paru dni piszę.. 

A dziś chcę wam, pokazać kolejny etap mych Chabrów.. 
Wiem wiem, jestem monotematyczna, lecz chcę powiedzieć, że jest już wiosna.. 
A wiosna kojarzy mi się z kwiatami, a ja właśnie kwiatuszki wyszywam.. :P hihi



Jak spostrzegliście, troszkę krzyżyków przybyło.. :) 
Mam nadzieję, że szybciutko je skończę.. 

Życzę wam kochani spokojnego dnia.. 
Buźka.. !!

PS: Małe porządki zrobiłam na blogu.. A jakie.. ?? Coś dodałam i coś ujęłam.. :)


20 komentarzy:

  1. wspaniale przybywa xxx:)
    wiosna wiosna ach to Ty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę że już wiosna, dni są dłuższe, słonko wszystko dokoła pięknie budzi. Ptaszki już zaczynają swoje poranne symfonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przybywa krzyżyków, a o to w tej zabawie chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chabrów wyraźnie przybywa. Prezentują się coraz bardziej okazale.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chabry mają piękne kolory! Aż chce się patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam żywe chabry, te Twoje są naprawdę śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają te chabry! Mają niesamowite kolory :)
    Nie daj się przesileniu Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byle do przodu, już się nie mogę doczekać kiedy je ukończysz :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Chabry pięknie się prezentują,mają piękne kolory i ważne że xxx idą do przodu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje chabry niezmiennie mnie zachwycają:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te chabry :) Cudowne, nasycone kolory, piękny haft! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci idzie i kwiatków pięknie przybywa:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze moment i chabry będą gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Ależ czarujesz! Niesamowicie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chabry pięknie się prezentują już jesteś za połową więc pójdzie sprawniej :) chciałabym mieć takie pokłady cierpliwości na coś większego do wyszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Walcz, walcz dalej, nie poddawaj się. Koniec już blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się piękny obraz.Już z tego co jest widać na zdjęciach te chabry są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tam chabry uwielbiam, więc nie znudzą mi się nawet jak będziesz codzienne postępy ich pokazywać:)

    OdpowiedzUsuń