01.03.2017

Etap Chabrów.. cz.8.


Witajcie kochani :) 

W ten śliczny marcowy dzień..

Dziś przychodzę do was z moimi Chabrami, które odstawiłam na bok z powodu innych prac hafciarskich.. Jak sami wiecie, nie są one jeszcze skończone.. Mam skromną nadzieję, że je w tym roku skończę.. Aż mi wstyd bierze, że to mówię.. :/

Postanowiłam więc dać sobie małe postanowienie, że na razie innymi pracami się nie zajmę, jak moimi Chabrami.. Po mimo kryzysów, jakie mnie spotykają na ich drodze.. 
Będę szła w zaparte, żeby je w końcu skończyć.. 

Stan poprzedni: 



A tu stan obecny: 





Bardzo kochani dziękuję za miłe komentarze, są one dla mnie bardzo ważne.. :)
Działają one na mnie motywacyjnie.. :) 

Życzę udanego dnia..
Buźka !!

18 komentarzy:

  1. Idzie ci świetnie, skończysz je napewno w tym roku. Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko najważniejsze, że pojawiają się nowe krzyżyki :) Na pewno uda Ci się skończyć w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne te chabry!!! Powodzenia w ukonczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chabry już wygladają pieknie. Nie mogę siędoczekać, kiedy skończysz. W ogóle lubię chabry, choć piekne sa tylko na łące i na hafcie.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie czekam finału:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko świetnie ci idzie. Na pewno je skończysz w tym roku :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się zapowiada, trzymam kciuki za szybki finał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne chabry. Bardzo dużo ich przybyło ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci idzie, więc na pewno szybko je skończysz:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorota, oczywiście, że dasz radę do końca roku, choć myślę, że nawet wcześniej pokażesz je nam w całej okazałości :) Trzymam kciuki, M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę Ci kibicowała bo jestem bardzo ciekawa tego haftu:))szukam wciąż wzoru z chabrami ,ale takiego żeby mnie od razu ujął i żebym wytrwała w jego haftowaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne chabry! Podziwiam wytrwałość! Mi trudno skupić się tylko na jednym hafcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie Ci idzie i wierzę w Ciebie, na pewno uda Ci się skończyć! Będę Ci kibicowała:) Haft jest śliczny.
    Dorotko, czy mogłabyś mi wysłać adres pod który mam wysłać upominki:) te z zabawy "podaj dalej", na którą zapisałaś się u mnie:) Mój mail skipper1@vp.pl
    Pozdrawiam, miłego haftowania Ci życzę i wspaniałego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam za wytrwałość:)Piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przewiduję, że w wakacje będziesz już Chabry oprawiać :) Ślicznie Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie przybywa. Wytrwałości życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już coraz bliżej, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam ! Zapraszam do mnie na Candy !
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń