10.03.2017

Etap Chabrów.. cz.9.


Witajcie kochani..

Chcę bardzo, wam podziękować ze miłe komentarze.. Są one dla mnie, "paliwem" do działania..
Jeszcze raz dziękuję za nie.. :)

Kochani dziś przychodzę do was, z nową porcją moich Chabrów..
Wiem że o niczym innym nie mówię, jak o mych Chabrach.. 
Spowodowane jest tym, że całą swoją uwagę na ich się skupiam.. 

Obecnie jest już wyszytych 21700 krzyżyków.. 



Za pewnie jesteście ciekawi, co po nich będę wyszywać.. 
Na razie, nie zdradzę swojej tajemnicy, co to będzie.. 
Lecz mogę tylko powiedzieć, że wzór będzie posiadał xx i będzie bogaty w backstitch'e.. 
Inaczej mówiąc, wzór będzie posiadał dużo konturów, kreseczek, krzyżyków i pół krzyżyków.. 
Tylko tyle mogę zdradzić informacji na jego temat.. :)  

A co do Chabrów, mam skromną nadzieję, że w kwietniu lub w maju je skończę..

Pozdrawiam was kochani..
Buźka :) 

18 komentarzy:

  1. Brawo Dorotko!!! Niezłe tępo!!! Będą naprawdę przepiękne te chabry, podziwiam Cię za cierpliwość!
    Pozdrawiam i miłego wieczoru Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinno być oczywiście tempo...ale walnęłam byka!!!

      Usuń
  2. Dorotko świetnie Ci idzie z tymi kwiatkami, będą prześliczne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne chabry :) Dużo krzyżyków przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko pięknie ci wychodzi ten obraz i masz szybkie tempo wyszywania :) Bardzo jestem ciekawa co to będzie za obraz, już nie mogę się doczekać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyspieszenia dostałaś i to konkretnego. Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie wygląda już haft. Coraz bliżej końca.
    Trzymam kciuki!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chabry rosną w oczach:)
    Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pod wrażeniem twoich postępów

    OdpowiedzUsuń
  9. Latem pachnie u Ciebie :) Piękne chabry!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft! :) Duży projekt, ale widzę, że tempo masz niezłe :)Trzymam kciuki, żebyś skończyła w terminie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne będą te chabry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chylę głowę przed twoimi zdolnościami, zapałem i cierpliwością, których mi brakuje :)
    Piękne chabry :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały projekt. ..i piękne kolory:-)
    Krosno przydaje się przy takich dużych projektach....ja swoje zamówiłam i czekam na przesylke:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Czapki z glow! Powodzenia w finiszowaniu :)

    OdpowiedzUsuń