25.04.2017

Dama w kapeluszu.. cz.2.


Witajcie kochani..

Już jestem.. Troszkę a troszkę mnie nie było.. :)
No niestety, pojawiły się z tego powodu, zaległości związane z blogiem.. Postaram się nadrobić je, w jak najszybszym czasie.. :) 

Zapewne jesteście ciekawi, jak mi idzie Dama w kapeluszu.. Ano jako tako, mi idzie.. :)
Choć "nasze" początki, nie były łatwe.. Było wyszywanie następnie prucie i na nowo wyszywanie i prucie.. Na szczęście "między nami" panuje już harmonia.. :)

Jak sami wiecie, zaczęłam ją wyszywać krzyżykami tu zong.. Żeby ją wyszywać krzyżykami, musiała bym przenieść ją na inny materiał.. Bo by mi się nie zmieściła.. A krzyżyki w rzeczywistości, nie były takie duże, jak przedstawiało zdjęcie.. 
Więc zaczęłam ją wyszywać półkrzyżykami, jak ją powinno się wyszywać.. Moja kolejna gafa, chciałam inaczej ją wyszywać, niż jak pisało na instrukcji.. No niestety czasem nie warto wychodzić przed paradę.. Kolejna gafa, wcześniej napisałam, że kratki są; 10 x 10, wręcz przeciwnie 20 x 20.. A czemu tak, kanwa jest bardzo drobniutka..
Za moje gafy, bardzo was kochani przepraszam.. 

Wyszywałam ją różnie tzn; były dni że wyszywałam  jak szalona, a były dni, że nawet czasu na nią  nie miałam.. Ale co nieco, jest już wyszyte.. :)







Mam skromną nadzieję, że znowu nie zrobię kolejnej gafy.. 

Pozdrawiam was serdecznie.. 
Do usłyszenia.. ;) 


23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ponieważ jest mi łatwiej tak wyszywać..

      Usuń
  2. Ależ masz z nią przygody!
    Ja wiernie kibicuję, bo uwielbiam takie hafty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie na początku miałyście nie po drodze, ale teraz na pewno będzie już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo przygód zapowiada się bardzo ładna dama w kapeluszu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadać, że już doszłyście do porozumienia. Teraz już będzie Ci się świetnie wyszywać.
    Czekam na następną odsłonę.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wychodzi. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem tak jest nie po drodze. Ale dobrze, że się nie zniechęciłaś i teraz to już na pewno pójdzie z górki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny haft będzie, trzymam kciuki za więcej:) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same przygody masz z tą Damą. Ale z damami to tak jest, bo są niezwykle kapryśne. Na szczęście widać, że się dogadałyście i rośnie pięknie :) Trzymam kciuki, żeby współpraca poszła Wam już bez wpadek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Kochana sporo Ci przybyło....dama pięknie się wyłania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wiadomo kobiety czasami nie mogą dojść do porozumienie, ale jak widać po zgodzie wszystko idzie miło i szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W efekcie powstanie piękna praca, podziwiam cierpliwość i życzę jej nadal :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny obraz sie wylania. Oby szybko udalo ci sie ukonczyc ten piekny haft. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorotko same przygody masz z nią. Ale mocno kibicuje ci abyś szybko ja skończyła bo pięknie przybywa i żebyście juz byly zgodne :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo już zrobiłaś!
    I jednak na półkrzyżyki się zdecydowałaś - to faktycznie przyspieszy wyszywanie.
    ps. nie wiem, czy to wina ciemnego zdjęcia (u mnie się tak wyświetla) ale dla pewności sprawdź, czy nie wzięłaś zbyt ciemnej nitki na twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jej cień z kapelusza..:) a twarz jest jasna.. :)

      Usuń
  16. Trudne początki ale efekt na pewno będzie wyśmienity:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapowiada się pięknie, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń