10.04.2017

Dama w kapeluszu.. cz.1.


Witajcie kochani..

U mnie za oknem ślicznie świeci słoneczko i co najważniejsze jest bardzo cieplutko.. ;)  
Mam nadzieję, że i u was, jest tak słonecznie i cieplutko.. ;) 

Przychodzę dziś do was, z nowym z zestawem do wyszywania.. 
A jest nim; Dama w kapeluszu z firmy Ariadna..


Zestaw posiada; kanwę o wymiarach 23x32 cm, wzór graficzny, 25 kolorów mulin Ariadny oraz igłę.. Co do igły, wydawała mi się ona za gruba, więc postanowiłam ją wymienić na igłę o nr 26..


Muliny były zapakowane w woreczku i zaznaczone numerem.. Każdy numer, miał swój symbol..
Dla ułatwienia postanowiłam, je przełożyć na babinki w raz z numerem i symbolem..



Kanwy jest bardzo drobniutka, w kolorze jest ecru.. Dużym plusem, jest to, że firma zaznaczyła na niej kratki 10x10.. 


A tu moje  pierwsze krzyżyki..


Zastanawiam się czy wyszywać 3 nitkami czy 2..
Jak wam się wydaje kochani, jak by było lepiej waszym zdaniem..?? 


Co do Chabrów, za pewnie zapytacie się co z nimi, czy o nich znowu "zapomniałam".. 
Nie nie zapomniałam, chwili obecnej nadal je wyszywam.. :)

Co do Damy zabieram ją, ze sobą na święta do rodziny..:) 

Pozdrawiam was serdecznie.. :)
Pa!!


14 komentarzy:

  1. jeśli kanwa drobniejsza wyszywaj 2 nitkami:)
    fajny będzie obrazek

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny będzie obrazek po wyszyciu :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakiej gęstości jest ta kawa?
    Śliczny jest ten zestaw:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyszywania, bo obraz piękny:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Zdecydowanie 2 nitkami, haft będzie ładniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wzór wybrałaś :)
    Ja pewnie wyszywałabym 2 nitkami, bo nie lubię jak haft jest za gruby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam styczności z zestawami Ariadna :) Śliczna będzie ta dama :) Co do ilości nitek, stawiałabym na dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dama jest śliczna, więc będzie piękny haft. Powodzenia w haftowaniu.
    Jeśli dwie nitki koloru będą w miarę kryły kanwę, to wystarczy.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft się zapowiada :) Będę zaglądać i podglądać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie piękny hafcik. Jeśli kanwa drobna haftuj dwoma, nitki będą ładniej się układać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli kanwa jest drobna, to najwięcej dwiema! Powiem ci, że gdy mam do czynienia z kanwa 18ct, to nawet wyszywam jedną nitką i pięknie pokrywa materiał. Śliczny ten portret!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dziewczyna :) nie moge się doczekać postępów :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń