28.04.2017

Dzisiejszy zakup.. cz.3.


Witajcie kochani..

Parę dni temu, miałam okazję poznać, bardzo przemiłą blogerkę z bloga 
i zarazem sprzedawczynie pasmanterii Inspiracja Edytkę..

Powiem wam, że od bardzo dawna marzyło mi się, żeby pojechać do jej pasmanterii.. 
Sama nawet nie wiem czemu.. ;) Fakt mam niedaleko do Będzina.. Ale jak sami wiecie, są różne sytuacje i czasem nie da rady, pojechać tam gdzie by się chciało..

Mój kochany mąż wiedział, że marzy mi się, żeby pojechać do tej pasmanterii.. I zrobił mi tą, miłą niespodziankę po wizycie kontrolnej w Katowicach.. 
Dopiero w czasie drogi dowiedziałam się, że tam jedziemy.. Z jednej strony nie wierzyłam, a z drugiej strony, bardzo i to bardzo się cieszyłam..

Gdy weszłam do sklepu, wszystko mnie onieśmielało.. Wszystko mnie zachwycało..
Sam asortyment sklepu i porządek miedzy towarami.. Oraz prace Edytki, które wiszą na ścianie sklepu.. Prace te są tak dokładne, co do centymetra.. :)

Co mogę powiedzieć o blogerce i sprzedawczyni.. Krótko i konkretnie: Edytka jest bardzo sympatyczna i ciepłą osobą.. Widać że prowadzi pasmanterię z sercem.. Będąc tam, oczywiście zrobiłam małe zakupy.. Choć wiem, że to nie są, moje ostanie zakupy w tej pasmanterii.. :)

A co zakupiłam..


Pudełko na mulinę, a w środku znajdują się gratis plastikowe babinki na mulinę 50 sztuk..
Tekturowe babinki z firmy DMC, w jedno opakowanie wchodzi 50 sztuk.. 


Mulinę DMC w kolorach 2 x 760 i 2 x 472.. 
Powoli zaczynam przerzucać się na mulinę DMC..


Mulinę DMC metalizowaną.. W kolorach 2 x E135, E316 i E746
Co do tych mulin, mam pewne plany.. Lecz jeszcze ich nie zdradzę jakie.. :) 


Zakupiłam też dwie kanwy 14 ct..

Kanwa biała, jest produktem Polskim.. Po wyjęciu z opakowania, przyjrzałam się jej dokładnie i mogę stwierdzić, że ma równe krateczki.. I co najważniejsze, nie ma żadnych uszczerbków.. 
Wymiary jej wynoszą: 70 x 100 cm..

Druga kanwa, jest koloru naturalnego.. Bardzo przypadła mi, ona do gustu.. 
Jej producentem, jest firma ZWEIGART.. 
Wymiary jej wynoszą: 42 x 54 cm..

Kolejnym zakupem był len.. Tak tak dobrze słyszycie, zakupiłam len.. 
Ponieważ stwierdziłam, że chcę się na nim nauczyć wyszywać.. I może kiedyś, na niego się przerzucę.. :)


Pierwszy len jest lnem obrazkowym.. Producentem jego jest firma ZWEIGART.. 
Wymiary jego wynoszą: 35 x 42 cm, gęstość oczek 126 nitek / 10 cm..

Kolejnym lnem, jest len ciut nietypowy bo kratkowany.. Produkt Polski.. 
Wymiary jego wynoszą: 50 x 80 cm i 2 x 2 cm.. 

To było na tyle, jeżeli chodzi o zakupy w pasmanterii Inspiracja.. 
Bardzo chętnie, was do niej zapraszam.. :)

Życzę wam kochani, udanego długiego weekendu.. : )
Pozdrawiam was serdecznie.. 
Do usłyszenia.. ;) 


15 komentarzy:

  1. Świetne zakupy! Należało się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O Kochana...wiem o czym piszesz bo byłam u Edytki dwa razy i zgadzam się z tym co piszesz w 100%.
    Choć ja mam do Edytki pół Polski to udało mi się ją odwiedzić raz wracając z Zjazdu Twórczo Zakręconych z Ustronia to było 2 lata temu....i w ubiegłym roku byliśmy na weekend jesienny u znajomych na Śląsku no a że od nich do Będzina był rzut beretem to obowiązkowo pojawilam się u Edytki:-)
    Powiem tak...żałuję bardzo ze w mojej okolicy nie ma takiej pasmanterii prowadzonej przez osobę z taką pasją do tego jaką ma Edyta.
    Fajne zakupy Dorotko zrobiłaś:-) Skuś się spróbować na lnie. ..ja długo się obawiałam. ..ale jak spróbowałam to bardzo mi się podoba....a no i pierwszy mój len tez zakupiłam u Edytki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy Dorotko zrobilas :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za odwiedziny. Bardzo miło było Państwa poznać.
    Proszę spróbować haftu na lnie a na pewno się Pani w nim zakocha.
    Hafty na lnie są wyjątkowe i zawsze wspaniale się prezenetują,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też robiłam zakupy u Edytki ale niestety tylko internetowe, wszystkie produkty były pierwsza klasa pięknie zapakowane z dodakowymi gratisami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, ze zakupy sie udaly:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Marmurkowa kanwa bardzo mi się podoba ostatnimi czasy. A len w kratkę też interesujący; miałabym na niego pomysł, ale jestem ciekawa na co Ty go przeznaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda u Edytki można zaszaleć. Fajnie, że poznałam kolejną osobę z naszego rejonu.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam i pasmanterię i Edytę :) To jest taka HANDMADEowa kraina czarów.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja mam za daleko do Będzina... Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi się marzy pojechać do pasmanterii Edyty, ale mam na razie za daleko. Chociaż kto wie, może kiedyś uda mi się :) Super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń