06.04.2017

Porządki świąteczne..


Witajcie kochani..

Pogoda nas nie rozpieszcza, jest bardzo kapryśna jak kobieta.. Raz słońce za chwile deszcz, a następnie grad i tak od nowa..  A już, za niedługo święta Wielkanocne..

Z tej że okazji od paru dni, porządkowałam moją mulinę: DMC i Ariadnę, lecz niestety na tym ucierpiały moje Chabry.. Ponieważ musiałam, je odstawić na bok.. Może dziś uda mi się, powyszywać.. 







A wy kochani, też robicie czasem porządki świąteczne, związane z haftem..??

A tak na koniec, już niebawem będzie opis zestawu Damy w kapeluszu..

Pozdrawiam Was.. :)
Buźka !!


13 komentarzy:

  1. O rany, porządek w mulinach.. kurcze, małe pudełko mulin do nawinięcia, 1 duże do uporządkowania już nawiniętych i zmieszczenia ich w pozostałych 3.... hm... chyba mam za mało pudełek na mulinę ']

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny porządek Dorotko!
    Ja jestem za leniwa, więc nie nawijam mulin na bobinki. Trzymam je w woreczkach strunowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ u Ciebie porządek Dorotko. .super:-):-)
    Ja też staram się mieć uporządkowane muliny. Kiedyś tego nie robiłam do czasu jak się solidnie wkurzylam ze ciągle czegoś szukam i nigdy nie wiem jakie nr mam a jakie nie. Cześć mulin mam nawiniete na bobinki i trzymam je w pudełkach. A cześć mam posegregowane wg numeracji narastająco w takich foliowych woreczkach strunowych, a na każdym woreczku mam naklejone jaki zakres nici znajduje się w danym woreczku.
    Wszystkie woreczki trzymam ułożone w jednym pudle. Bardzo ułatwia mi to szukanie.
    A i zrobiłam tzw. EWIDENCJĘ:-):-)
    Mam w tabeli zaznaczone jakie nr mulin posiadam i jeśli szykuje nici do nowego haftu to raz, dwa sprawdzam co mam a czego mi brakuje:-):-)
    Gorzej u mnie z porządkami scrapowymi. ..bo jak tylko wszystko uporzadkuje to znowu zaczynam a to kolejną kartkę albo album i znów wszystko ląduje na blacie:-):-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja mam w woreczkach nawinięte jako kłębuszek i kilka nitek gotowych do wyszycia:)
    ale porządek jak najbardziej lubie:)
    super u cIEBIE:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zapisane wszystkie numery nici jakie mam. Mam cztery pudelka uporzadkowanych zgodnie z numerami nici tzw. Magazyn. Nici do aktualnych projektow mam w osobnych pojemnikach. Po skoncznym projekcie odkladam nici do Mahazynu. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie uporządkowałaś mulinę :) Ja też ostatnio trochę porządków w nitkach zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pięknie uporządkowałaś mulinki. Moje są w jakim takim porządku, ale nie takim ślicznym, jak u Ciebie.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też robiłam porządek z mulinami i wkrótce pokażę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje porządków ja jestem w trakcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też część mulin mieszka pudełku po czekoladkach :) porządki wiosenne jak się patrzy! Dla mnie mulinkowe układanie to sama przyjemność, pod warunkiem, że już się za nie wezmę, bo mam taki kartonik nici do nawinięcia, który czeka na zmiłowanie... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki porządek robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie bobinki to najlepszy sposób na przechowywanie muliny. Ja robię je własnoręcznie co jeszcze bardziej cieszy. Podobnie jak Ty część mam w pudełeczku po czekoladkach :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki porządek i ja w końcu muszę zrobić taki u siebie, bo jak przychodzi co do czego to nie mogę znaleźć koloru, który jest mi akurat potrzebny.

    OdpowiedzUsuń