29.05.2017

Bukiet róż w koszu.. cz.1.


Witajcie kochani..

Dzisiaj chcę, wam pokazać nowy haft, który teraz wyszywam..
A tym haftem, jest bukiet róż w koszu.. 


W skład zestawu wchodzi:

Instrukcja w języku Rosyjskim..


Schemat wzoru.. 


Jeżeli chodzi o schemat, jest bardzo czytelny.. 
Posiada on podział na półkrzyżyki i na krzyżyki, oraz iloma nitkami trzeba wyszywać..

Kanwa typu Aida 14 ct.. Gamma posiada 100 % bawełny.. 


 Kanwa ma doskonałą sztywność.. 
Nie jest za sztywna i nie jest za miękka.. Jest w sam raz..
Fakt jest drobniutka, więc używam do niej igły o rozmiarze 26..

I ostatnią rzeczą, która znajdowala się w zestawie, jest mulina Gamma.. 
W skład zestawu, wchodzi 26 kolorów..


Dodam, że obraz po wyszyciu ma mieć wymiar; 40 x 30 cm.. 

A tak prezentują się róże, które zaczęłam wyszywać od 11.05.2017.. 
Wzór przytrzymuję spinką do włosów, choć marzy mi się taki fajny magnesik, który przytrzymuje wzór oraz igłę.. 
Boki kanwy, są przetrzymywane specjalnymi gumkami..






 A tu moje gumki w kolorze cappuccino..
Zostały one wyprodukowane i sprowadzone z Rosji..
W opakowaniu jest 12 sztuk.. 




Jeżeli chodzi o napięcie kanwy po bokach, bardzo dobrze napinają one ją..


Pozdrawiam was kochani serdecznie.. 
Do usłyszenia.. 
Pa!!

19 komentarzy:

  1. Niby zaczynasz, a jaki postęp! Uwielbiam haftowane róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko wspaniały haft...piękny:-)
    Bardzo lubię takie kwiatowe wzory:-) No i całkiem sporo juz zrobiłaś:-)

    Kochana a powiedz mi te gumki to można sobie gdzieś na Ukrainie konkretnie kupić.? .ja właśnie szukam czegoś do napięcia kawy po bokach na krosnie, a to co pokazalas jest idealne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haftujesz prawdziwe dzieło

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko, piękny haft wybrałaś, życzę wytrwałości i powodzenia, trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały hafcik idziesz jak burza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór, bardzo pracochłonny, ale wnioskując na podstawie tego, co już zrobiłaś dasz sobie świetnie radę. Ja boję się takich dużych wyzwań i dlatego mam ich niewiele na moim koncie, brakuje mi cierpliwości.Dzięki za podpowiedź o sposobie napinania kanwy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby zaczynasz a masz prawie połowę wyszytą! Będą przepiękne kwiaty. Dopinguję mocno (choć po ilości krzyżyków widać, że sama wystarczająco jesteś zdopingowana)! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wzór wybrałaś. Trzymam kciuki za szybki finał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny wzór i ładna praca :) Możesz mi podpowiedzieć jak nabyc taki wzór ? Ładne magnesy kupiłam ostatnio w KIK, a gumki do naciagnięcia kanwy zrobiłam sama za grosze: guma i blokada do wiazań ze sznurka w pasmanterii, a metalowe zaciski z płaskich blaszek z segregatorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę Pani pomóc bo ten wzór mój mąż załatwiał sam.. I nie wiem gdzie on był kupowany dokładnie..

      Usuń
  10. Dużo już wyszyłaś :) No, na 14 ct. to szybko idzie, bo nie jest taka drobniutka. Ale ślicznie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft zapowiada się pięknie. I jestem pod wrażeniem, że już tak dużo wyszyłaś.
    Bardzo jestem ciekawa całości. Fajne te gumki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft juz teraz świetnie się prezentuje. Super sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny wzór. Ja też ma w planach kwiatowy wzorek z rosyjskiego zestawu ale zmieniam oryginalną 14 na drobniejszą kanwę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szybko ci idzie wyszywanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam i gratuluje !! Krosno jak dla mnie to jakas nieosiągalna machina , ja jeszcze siedzę w piaskownicy . Wyszywam tylko małe formy i miętole w łapkach. Nie wiem czy kiedykolwiek zabiorę się za taki obraz. Póki co będę podziwiać u Ciebie,, bo zapowiada się cudnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie przepiękny haft. Podziwiam za krosno bo dla mnie to jakaś czarna magia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sesja, podziwiam warsztat pracy. Krosno? Jak dla mnie jednak to jeszcze na niego nie czas, ale widzę, że Ci praca na nim idzie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń