25.05.2017

Etap Chabrów.. cz.12.- FINAŁ



Witajcie kochani.. 

Wybaczcie, że tak piszę mało, niestety padł mi mój laptop.. :(  Pocieszające jest to i najważniejsze, że wszystkie dokumenty i inne warze rzeczy mam na pendrivie.. Z tej mojej małej "dyspozycji komputerowej" korzystam z komputera mojego męża.. :) 

Kochani pisząc tego posta, nadal nie mogę uwierzyć w to, że w końcu doszłam do finału z moimi Chabrami.. Było z nimi różnie, nie będę tego ukrywać.. Dumna jestem, że po mimo napotykanych przeciwności na drodze skończyłam je.. :)

Jak dobrze pamiętam zaczęłam je wyszywać 01.06.2016.. 
Więc samo idzie przez się, że wyszywałam je 11 miesięcy.. Jeżeli chodzi o kanwę użyłam Polską Aidę 11ct.. We wzorze było 27 kolorów muliny, a co za tym idzie wykorzystałam 49 motków muliny..



Wybrałam tą ramę, ponieważ wydaje mi się, że idealnie pasuje ona kolorystycznie do Chabrów..
Nad szkłem zastanawiałam się dość długo i mój wybór padł, na szkło antyrefleksowe..
Tym razem nie użyłam pass-partu.. 



Korzystając z tej okazji, zgłaszam moje Chabry do zabawy - Hafty w plenerze.. 







Pozdrawiam was kochani serdecznie.. 
Do usłyszenia.. 
Pa!!


23 komentarze:

  1. Dorotko, gratuluję ukończenia haftu! Chabry wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, a jak pasuje do pleneru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, fiu, fiu Kochana....jestem zachwycona:)
    Pięknie wyglądają....aż sama mam na nie ochotę:)
    Oprawa mistrzowska:
    Piękne - nie mogę się wprost napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz w pięknej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny haft, nigdy nie wyszywalam na 11-tce, wydaje mi sie za duza, ale to jest moj problem ;).
    podobaja mi sie ogromnie i sie wpasowaly idealnie w otoczenie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, czy jest jakaś możliwość uzyskania schematu >

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję samozaparcia! Piękne chabry, będą wspaniałą ozdobą. Ja w ogóle mam słabość do polnych kwiatów :) Co do padłego laptopa... Cóż, ten temat nie jest mi obcy, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny haft. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, wyszło pieknie . Ta seria jest rewelacyjna. Moja córka walczy już 1,5 roku z makami , więc te 11 miesięcy nie były jeszcze rekordem . Ale warto było bo obrazek jest cudny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie :) Pięknie się prezentuje w ogrodzie. Pozdrawiam i dziękuję za wzięcie udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hura finał - chciałoby się zakrzyknąć !! Haft zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudownie się prezentują! :) Ogrom pracy, ale warto było :) Brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ależ one są bajeczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te chabry, a i oprawa świetnie dobrana. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny obraz :) a czy mogłaby Pani podać numery mulin Ariadna do tego wzoru ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam i gratuluję ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny hafcik :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję ukończenia haftu, efekt jest oszałamiający :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowita praca, napatrzeć się nie mogę!!! Wszystko jest takie zgrabne, wykonane z niesamowitą precyzją, i do tego te kolory!!!

    OdpowiedzUsuń