30.05.2017

Licznik..


Witajcie kochani.. 

Jakiś czas temu, udało mi się złapać pierwszy raz licznik u Kasi, z bloga Krzyżykowe szaleństwo <klik>..  

Powiem wam, że takiej ciekawej pczuszki się niespodziewałam, jaką przygotowała Kasia.. 
Paczuszka doszła wczoraj.. Odebrał ją mój mąż, bo mnie nie było w domu, bo byłam na mieście.. 
Gdy przyszłam i otworzyłam paczuszkę, ujrzałam same cudeńka, a jakie.. 

Już wam pokazuje kochani.. :) 


Kasiu bardzo dziękuję za nagrody, jestem z nich bardzo zadowolona.. :) 
I jestem nadal w szoku, że udało mi się złapać, właśnie u Ciebie licznik..


Pozdrawiam was kochani serdecznie.. 
Do usłyszenia.. 
Pa!!

14 komentarzy:

  1. Gratuluję miłych drobiazgów za złapanie licznika. Zawsze jest miło otrzymywać prezenciki.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super upominek trafiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną paczuszkę dostałaś Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny upominek dostałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że złapałaś ten licznik, bo prezenty śliczne. Gratuluję Tobie i wykonawczyni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje:)fajnie jest otrzymać taką miłą niespodziankę:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna nagroda za złapanie licznika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczna paczuszka:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Upominki cieszą, jeśli trafione? Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, super paczuszka:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję złapania licznika :) Kasia zawsze potrafi wyczarować coś pięknego w ramach nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje refleksu i świetnych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń