12.05.2017

Poda dalej.. cz.2.


Witajcie kochani..

Otóż jakiś czas temu, udało mi się załapać do zabawy Podaj dalej u Ewy <kilk> ..
Sama byłam w szoku.. :) 
Fakt co jakiś czas wchodzę na jej bloga, ale tego się nie spodziewałam, że załapię się właśnie w tą zabawę.. 

Nagrody które dostałam, bardzo przypadły mi do gustu..:) 



Jeszcze raz kochana Tobie dziękuję za zabawę i za nagrody.. :)


Powracając do tematu kochani, znacie zasady zabawy Podaj dalej.. 
A więc ogłaszam wszem i wobec, że zabawa została rozpoczęta..;)


Życzę wam kochani, udanego weekendu..
Pozdrawiam was serdecznie..
Do usłyszenia.. ;)



9 komentarzy:

  1. Cudną paczuszkę otrzymałaś Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszke dostalas Dorotko tylko pozazdroscic. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną paczuszkę dostałaś moja droga :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję fajnej wymianki i miłych prezencików.
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy jest aktualne, ale jezeli wysylasz za granice ,to z checia zapisze sie na "podaj dalej" :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń