04.05.2017

Prace wcześniejsze i obecne.. cz.3.


Witajcie kochani..

W końcu mamy maj.. :) 
Mam nadzieję, że miesiąc ten, dopisze nam z pogodą..
Ja osobiście, nie mogę się doczekać ściętych kwiatów w wazonie i zapachu bzu.. :)

Z tej okazji, chce wam kochani pokazać, kolejne moje prace, które wykonałam parę lat temu.. 
Wiszą one w domu u moich rodziców..





W tym czasie, gdy byłam u nich, przeglądałam moje stare rzeczy.. 
I znalazłam ten oto obrazek.. 


Pamiętam go dość dobrze.. Bo był moim pierwszym obrazkiem, który wyszyłam, jako dziecko.. I powiem wam, że jest to niesamowite uczucie zobaczyć obrazek, wyszyty z przed wielu wielu lat..


A na koniec, chce wam jeszcze pokazać śliczne kartki, które dostałam na święta i z okazji urodzin, oraz igielnik od Ani..

Wiem, że to już po czasie, ale musicie mi to wybaczyć.. 







Życzę wam kochani, udanego dnia..
Pozdrawiam was serdecznie..
Do usłyszenia.. ;)

15 komentarzy:

  1. Dorotko prace twoje sa prześliczne...a karteczki świetnie otrzymałaś :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace:) Też mam gdzieś taką dziecięcą wyszywankę zostawiona na pamiątkę :)
    Kartki śliczne i zrobione z sercem :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Koń i zimowy krajobraz skradły moje serce!
    Igielnik dostał swoją igiełkę - brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak Dorotko popatrzeć na Twoje prace....mnie bardzo ujął ten zimowy obrazek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, chyba najbardziej spodobał mi się koń
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace :) Fajnie cofnąć się w czasie tak sentymentalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace. Matka Boska wisi u mnie w salonie.Pamiętam haftowałam ją z 10 razy, potem znałam wzór prawie na pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są Twoje prace z ubiegłych lat. A ten pierwszy hafcik to taki trochę wzruszający.
    Karteczki urocze dostałaś.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniały dorobek w pracach hafciarskich:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko przepiękne hafciki:-) Bardzo ładne karteczki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki haft z dzieciństwa to piękna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne hafty jest co podziwiać.Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Galeryjka wspomnień - świetna sprawa. I pewnie jeszcze nie jeden haft do tych dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne hafty...a słoneczniki jak dla mnie są zachwycające:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne hafty i kartki a igielnik wprost obłędny!

    OdpowiedzUsuń