28.06.2017

Komunia św.. cz.3.- FINAŁ


 Witajcie kochani..

Dwa tygodnie temu, byliśmy z mężem na uroczystości Komunii Św..
I z tej okazji, postanowiłam dla córki kuzyna wyszyć haftem koralikowym, obrazek odzwierciedlający tą piękną uroczystość..

Jeżeli chodzi o czas wyszywania, trochę czasu on mi zajął.. 
Ponieważ w tym czasie co go wyszywałam, to też wyszywałam inny obraz..

Miałam duży dylemat nad samą ramką.. Musiałam w końcu jakąś wybrać bo jak.. I wybrałam delikatną złotą.. Nad szkłem, też się zastanawiałam dość długo i wybrałam szkło zwykłe.. 

Dedykacja została, napisana na drugiej stronie obrazka..






A na koniec, powiem wam kochani, że po wręczeniu prezentów.. Od razu mnie poinformowano, że obrazek, bardzo i to bardzo podoba się, nowej właścicielce.. I że jest wyjątkowy..:)

Gdy się słyszy, takie miłe słowa na temat pracy, w którą się włożyło całe swoje serce.. 
Człowiek po prostu, się wzrusza i czuje się doceniony..  
I wie, że jego praca w jakiś sposób, jest wyjątkowa.. 

Pozdrawiam serdecznie..:)
Do usłyszenia.. 
Pa!!

15 komentarzy:

  1. Obraz jest zachwycający :) Dodatkowo bardzo się spodobał ! Rozumiem Twoje wzruszenie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek. Świetny także przez to, że nie z serii: popularne - komunia :).
    Nie każdy umie docenić ogrom pracy włożony w haftowanie, dlatego tak cieszy pochwała i zachwyt. Tylko takich odbiorców Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana piękna pamiątka, bo obraz który wykonałaś jest przepiękny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała pamiątka, no i ramka super dobrana! A i dodatkowo skoro się podobał, to już pełnia sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda Dorotko:-)
    Obrazek jest przepiękny i potrzebuje wyjątkowego miejsca.
    Jeszcze raz dziękujemy za to cudo.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna pamiątka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pamiątka:)Myślę, że osoba obdarowana była zadowolona:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna pamiątka :) Przyszycie tylu koralików na pewno jest wyczerpujące.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale się prezentuje całość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niepowtarzalna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń