24.06.2017

Zabawa w plenerze..


Witajcie kochani..

Bardzo was przepraszam, za moją nieobecność.. 
Jak wiecie, powodem mego milczenia był wyjazd do rodziny.. 
Następnie musiałam odebrać komputer z naprawy.. 
Niestety z tego powodu, narobiły mi się ogromne zaległości na blogu.. 
Na szczęście, powoli wszystko ogarniam.. ;)

Chcę was kochani poinformować, że wygrałam konkurs, który zorganizowała Elżbieta z bloga Wyszykowane <kilk>.. !!

Konkurs nazywał się Zabawa w plenerze.. 

Polegała ona na podesłaniu fotografii swojej pracy w plenerze, a następnie głosowało się na daną pracę.. Im więcej głosów zdobyła dana praca, to oznaczało, że ona wygrywa.. 

Jeżeli chodzi o mnie, to wybrałam moje Chabry.. 


Kochani byłam w szoku, po ogłoszeniu wyników.. Ponieważ moja praca otrzymała, aż 11 głosów.. 
I z tego miejsca ogromnie dziękuję osobą, które na mnie głosowały..:) 
Dziękuje kochani za głosy..!!

Najważniejsze to dziękuję Elżbiecie, za zabawę oraz za nagrody..:)


Dodam, że to był mój pierwszy taki konkurs..:)


Pozdrawiam was kochani serdecznie.. 
Do usłyszenia.. 
Pa!!

12 komentarzy:

  1. Gratulacje! Piękne są Twoje chabry!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej , chabry są cudne :)
    A nagrody zawsze cieszą , prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Dorotko! Wygrana w pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranego konkursu :) Nagroda bardzo przydatna, na pewno ją dobrze wykorzystasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje w pełni zasłużona wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagroda w pełni zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej. Twoja praca jest przepiękna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasłużona nagroda:) Praca przepiękna:) Gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie Ci Gratuluję!!! Obraz jak i zdjęcie są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny haft:)gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń