03.07.2017

Bukiet róż w koszu.. cz.3.


Witajcie kochani

Za oknem mamy śliczną pogodę, a mnie od paru dni, wzięło błogie lenistwo..
A to w pisaniu, a to wyszywaniu, a to wczytaniu książek.. Totalnie nic mi się nie chce..;) 
Mam nadzieję, że ten stan szybko u mnie minie..

A dziś kochani, chce Wam pokazać, kolejną odsłonę moich Róż..
Co nieco, coś chyba widać.. Dodam, że jeszcze nie jestem na połowie wzoru.. 









A na koniec, chcę wam kochani pokazać co sobie zamówiłam z Ukrainy..
Te oto, dwa magnesy do haftu.. 


 Co do estetyki.. Magnesy są przystrojone pawiem.. 
Sam paw z kamyczkami wygląda bardzo elegancko.. 
A jeżeli, chodzi o trzymanie wzoru na kanwie i igły, to magnes spisuje się rewelacyjnie.. 
Bardzo silnie trzyma..



Magnes ten, składa się z dwóch części.. Pierwsza część, jest pod pawiem, a druga osobno..


Przeliczając na polskie pieniądze.. Koszt magnesu, wraz z kosztem przesyłki wynosi; 45,00 zł 
Powiem tak, jeżeli ktoś lubi konkretny sprzęt, czy drobiazg to warto kupić..;) 


 Pozdrawiam serdecznie..:)
Do usłyszenia.. 
Pa!!


26 komentarzy:

  1. Jakie równiusie xxxxx. Pięknie się prezentują i powstaje cudowny bukiet.
    Magnesy bajeranckie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie przybywa tych krzyżykow. Będzie śliczny obraz :) pozdrawiam cieplutko :) p.s magnes ekstra, robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne różyczki, magnesik bardzo ładne i pożyteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się zapowiadają te róże w koszyku! Świetne te magnesiki, takie bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe krzyżyki się pojawiają, a to najważniejsze :) Śliczne magnesy sobie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róż przybywa i są piękne. Magnesy cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Róże pięknie się wyłaniają, a magnesy niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Ty pędzisz jak halny z tym wzorem. Pięknie Ci idzie. Śliczne, idealne krzyżyki:-)
    Jestem zachwycona. A te magnesy są urocze i jak widzę bardzo przydatne. Ja swój wzór mam przypiety do krosna klamrą, ale nie jest to idealne rozwiązanie.
    Uściski serdeczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowe magnesy ale ten hafcik cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róże wyglądają świetnie ,super Ci idzie to haftowanie. Ale te magnesiki z pawiem są przepiękne . Kolorystyka tak moja , jestem nimi oczarowana .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft bardzo ambitny, pracochłonny, ale wysiłek w niego włożony zaprocentuje wspaniałym efektem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawał pracy za Tobą już! Pędzisz z krzyżykami jak szalona. Coraz piękniejszy ten haft jest. A magnesy piękne, eleganckie, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja myślalam, że te magnesy to takie piękne kolczyki pawie :)
    Zazdroszczę nabytku :)
    Cudnie Ci idzie z haftem...jeszcze troszkę i pojawi się piekny obraz!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsze, że pięknie rozkwitają.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te magnesy i do tego są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft jest mega:))))ale mnie zaintrygowałaś tym magnesem do haftu:)jak rozumiem on jest pomocny jak haftujesz na krośnie?oświeć mnie troszkę ,bo jeszcze się z czymś takim nie spotkałam:)))pomijając jego wygląd:))jest cudny!ja myślałam,że to kolczyki:)ha

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna praca:)podziwiam za cierpliwość:)a magnesy rewelacyjne choć pierwsze skojarzenia,że to są cudne kolczyki:)Zawsze warto otaczać się pięknymi rzeczami:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft mnie zachwyca swym urokiem już w tej chwili.
    Świetnie, że magnesiki się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Róże rosną w oczach:)
    Śliczne magnesy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Również jestem sroczką do hafcarskich przydasi, a magnes wygląda zabójczo :)
    Jestem pełna podziwu jakie równiutkie krzyżyki, mi nie zawsze się to udaje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeslicznie bedzie wygladal obraz po skonczeniu a co do magnesow z pawiem to bardzo mi sie podobaja. Moze sama zamowie sobie jakies:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię takie wzory :) Całość będzie cudna!

    OdpowiedzUsuń
  23. W jakim e-sklepie można kupić takie piękne magnesy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli chodzi o te zestawy ich się nie kupi w Polsce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :) Z Ukrainy ...Ale z jakiej strony?
      Piękne prace i ciekawy blog...napewno jeszcze tu zaglądne.

      Usuń