13.07.2017

Dama w kapeluszu.. cz.3.


Witajcie kochani..

Dawno nie pokazywałam Wam, mojej Damy w kapeluszu.. 
Jak spostrzegliście, trochę półkrzyżyków przybyło.. I mam nadzieję, że kolejne przybędą.. 

 Jeżeli chodzi o wyszywanie, niestety trzeba się skupić, ze względy na materiał i wielkość półkrzyżyka.. Bo łatwo, jest się pomylić..




A na koniec kochani, chcę Wam pokazać, małą ciekawostkę związaną z muliną.. 
A konkretnie.. 
Produkcja oryginalnej muliny DMC we Francji..




Pozdrawiam serdecznie..:)
Do usłyszenia.. 
Pa!!



17 komentarzy:

  1. Śliczny haft :) ciekawy filmik obejrze na kompie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dama coraz piękniejsza. Nie mogę się już doczekać finału :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dama w kapeluszu pięknieje w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci idzie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostateczny efekt na pewno będzie wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na końcowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówiąc szczerze, bardzo mi się podoba, jak Ci wychodzi ten haft.:)
    Wyszywasz go na krośnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie wyszywam na krośnie tylko na tamborku..;)

      Usuń
  8. Przybyło pięknej Damy :) Będzie prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dama, cudny haft. Powodzenia w liczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotko podziwiam precyzje haftu i wielkość wzoru . Zapowiada się pięknie .
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa całej damy:))ja przymierzam się do niebieskiej,ale to dopiero na jesień:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza dama, widać że przybywa :) Bardzo ciekawy filmik

    OdpowiedzUsuń
  13. Będzie piękna, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No no kapelusz ma imponujący, jestem ciekawa dalszej części.

    OdpowiedzUsuń