20.07.2017

Podaj dalej.. cz.3.


Witajcie kochani..

Na wstępie mego postu, bardzo przepraszam, że dopiero teraz go publikuję.. Przyczyną mego opóźnienia, było to, że musiałam ogarnąć kilka ważnych spraw i parę spraw związanych z moim blogiem..;)

Cieszę się, że mogę go w końcu opublikować na spokojnie..;)
W poście tym, chcę wam kochani pokazać, jakie cudeńka dostałam w zabawie Podaj dalej, od Dusi i od Beatki..

Pierwszą paczkę, którą dostałam, to była paczka od Dusiu z bloga Syndrom kury domowej
<klik>..


A w niej;

Piękny łapacz snów.. Mam kochani dylemat jak go przystroić..;)
Może wy macie jakieś pomysły..??


Dwa rodzaje kanw.. Jedna czarna a druga kratkowana..


Śliczny zestaw do zrobienia kratki.. 
Dzięki Dusi to będzie, 
mój pierwszy debiut, jeżeli chodzi o zrobienie kartki..;)


Kolejnym upominkiem, jest kalendarz z bardzo ciekawymi wzorami do wyszywania.. Mydełko pachnące i zestaw 10 sztuk szpatułek, z firmy DMC na mulinę..


Dwie poszewki, ręcznie uszyte na jaśki z motywem różanym.. 
Jaśki są, już obleczone poszewkami..;)


Ostatnim upominkiem od Dusiu, jest gazetka The World of Cross Stitching.. 
Pierwszy raz w życiu ją mam w rękach.. 
Powiem wam kochani, że jestem nią zachwycona.. 
Ma ona piękne i bogate wzory do wyszywania..




Dusiu jeszcze raz dziękuję, za te śliczne wspaniałości..;)

Drugą paczkę, którą dostałam, była to paczka od Beatki z bloga Szczęśliwy zakątek 
<klik>..


A w niej;

Piękne podstawniki pod kubki..
Które są już w użyciu..;) 


Śliczny kamyczek na rzemyku, oraz bransoletka z ważką..;)


Piękne zawieszki..


Ostatnim upominkiem, jaki znalazłam, są te dwa drewniane serduszka i samoprzylepne perełki.. Niestety ja krateczek nie robię i nie chciałam, żeby one u mnie się niszczyły.. 
Ponieważ bo było by mi ich szkoda..;( 
Więc przekazałam dalej.. 
Jeżeli kogoś, tym uraziłam to przepraszam..



Kochane bardzo dziękuję, za tak liczne nagrody.. Nie spodziewałam się, że uda mi się, wejść do tej zabawy i to u was.. 

Jeszcze raz wam dziękuję..;)

Zapraszam dwie chętne osoby do zabawy "Podaj dalej", które wyrażą chęć otrzymania ode mnie prezentu.. Same również zobowiązują się, do ogłoszenia zabawy, na swoim blogu, gdy otrzymają ode mnie paczkę..

Czas realizację prezentu rok..

Pozdrawiam serdecznie..:)
Do usłyszenia..
Pa!!

23 komentarze:

  1. Piękne upominki otrzymałaś, już jestem ciekawa jak je wykorzystasz i jakie prace z nich powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty kochana dostałaś :) ja już jestem zapisana w dwóch tego typu zabawach więc podziękuję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak niespodzianki od blogowych koleżanek :). Tym razem nie będę się zapisywać, ale innym życzę udanej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się chętnie zgłaszam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi..;) Więc proszę bardzo o podanie mi swoich danych w mailu..;)

      Usuń
  5. Dorotko, piękne podarunki do Ciebie przyfrunęły. Do zabawy "podaj dalej" się nie zgłoszę, bo jeszcze nie wywiązałam się z poprzedniej.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paczuszki, dużo w nich przydasi i prawdziwych skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości dotarły do Ciebie :) Ciekawa jestem co z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne prezenty otrzymałaś, a szczególnie tą angielską gazetkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bogactwo prezentów ostatnio u Ciebie. Gratuluję tych wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty! łapacz snów powinien się poruszać na wietrze, więc zwykle się na dole przywiązuje wstążeczki i piórka. łapacze są fajną ozdobą, korci mnie, żeby też sobie jakiś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ prezentów otrzymałaś, zawsze to przyjemnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prezenty :) Ja bym do tego łapacza przywiązała sznureczki z nawleczonymi koralikami albo z dzwoneczkami. Tak trochę niestandardowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prezenty. Dzięki nim powstaną kolejne piękny hafty :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana nie moze mnie u Ciebie zabraknac wiec zglaszam sie :-)Duzo zdrowka:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi..;) Więc proszę bardzo o podanie mi swoich danych w mailu..;)

      Usuń
  16. Piękne prezenty dostałaś Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dusia zawsze po królewsku robi upominki, wiem bo sama tego doświadczam pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń