17.07.2017

Podaj dalej - Upominki.. cz.1.


Witajcie kochani..

Dziś przychodzę do was z prezentami, które przygotowałam z okazji mojego Podaj dalej.. 
Które ogłosiłam na blogu w dniu 31.01.2017.. 
Fakt jeszcze nie minął rok,ale to nic..;)

Mam skromną nadzieję, że dziewczyną spodobają się upominki ode mnie..;)

Pierwsza paczuszka poleciała do Agulek..


A w niej..;)

Coś słodkiego..


Do odprężenia książka.. 


Kadzidełka o bardzo ciekawym zapachu..


Kanwę.. 
Jajeczka zrobione na szydełku do dekoracji..;)
Niestety jajeczka nie są moim dziełem..;(


I mały drobiazg na karteczki..;)


To było na tyle, jeżeli chodzi o pierwsza paczuszkę..

Druga paczuszka, poleciała do Hafty Magos..


A w niej znajduje się, mały upominek z okazji przyjścia na świat, córeczki Izabeli..;)


Wzór graficzny..


 Coś słodkiego..


Do odprężenia książka.. 


A na koniec małe drobiazgi..;)
Niestety jajeczka nie są moim dziełem..;(



I tu by było na tyle..;) 


Może ktoś powie kochani, że kiepskie prezenty.. 
A ja powiem, że może dla kogoś mogą być kiepskie.. 
Lecz dla mnie, dane ze szczerego serca..;)


Pozdrawiam serdecznie..:)
Do usłyszenia.. 
Pa!!


16 komentarzy:

  1. Dorotko przepiękne prezenty przygotowałas :) myślę że dziewczyny są przeszczesliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga. Kiepskie? Dlaczego takie nastawienie? Ktoś, kto otrzymuje niespodziankę od drugiej osoby, nie może mieć Bóg wie jakich wymagań. Darujesz od serca i to sie liczy najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może takie kochana mam nastawienie, ponieważ wobec siebie jestem bardzo wymagająca to są moje pierwsze takie upominki w tej zabawie..;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko trochę wiary w ludzi :-) Fajne prezenty dane od serca z myślą o drugiej osobie. Super pomysłowe Z tego co wiem obie dziewczyny wyszywają i na pewno ucieszą je akcesoria hafciarskie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko...kochana ja bardzo się cieszę z tego czym mnie obdarowałaś. Hi hi już wiem co mi listonosz przyniesie:):)
    Książki kocham i pożeram, kanwa zawsze się przyda, kadzidełka już nie mogę doczekać ich zapachu. Łasuchów u mnie w domu nie brakuje:):) A wszelakie przydasie to jest to co tygryski lubią najbardziej:)
    Jeszcze raz Kochana dziękuję z całego serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko, takie paczuszki podarowane prosto z serca sa najcenniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paczuszki przygotowałaś w ramach zabawy. Myślę, że adresatki będą bardzo zadowolone.
    Ale rozumiem Twoją niepewność, bo nie ma się pewności, czy utrafiło się w czyjeś gusta.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, pięknie dziękuję za prezent również dla mojej Córci :)
    Super prezenty, najważniejsze, że od serca, takie są najcenniejsze, niecierpliwie będę wypatrywać listonosza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna zawartość obu przesyłek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty przygotowałaś, liczy się gest i dobre serce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie powinnaś mieć skrupułów, co do zawartości paczuszek.Piękne, bo z serca darowane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście jestem za tym co sami tworzymy- tworzysz hafty, więc w czym problem? Ręczę,że nawet najmniejszy haft cieszy bardziej jak wypasione słodkości, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Dorotko, piękne i od serca dane prezenty. Na pewno obdarowane dziewczyny bardzo się ucieszą.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne paczuszki prosto z serducha :)

    OdpowiedzUsuń