04.08.2017

Bukiet róż w koszu.. cz.4.


Witajcie kochani..

Dziś wpadam do Was szybciutko, by pokazać, kolejny etap moich Róż..

Co nieco kochani wyszyłam, lecz ze względy na panujące upały, które goszczą w naszym kraju.. Miałam momenty, że nie wyszywałam, przez kilka dni.. Może to zabrzmi śmiesznie; nie chciało mi się myśleć, oraz samo podnoszenie igły w taki upał, bardzo męczyło..;) 

Na szczęście, wszystko powoli wraca do normy.. 
A haft nabiera, pięknego kształtu..;)

Tak było; 03.07.2017..


A tak jest na chwilę obecną..






Kochani dziękuję Wam, za każdy komentarz, jaki zostawiacie pod moimi postami.. 
Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga.. 

Raz jeszcze dziękuję..;) 


Pozdrawiam serdecznie..:)
Do usłyszenia.. 
Pa!!

26 komentarzy:

  1. W różach sporo się dzieje :) Chyba wszystkich już te upały męczą. Gdyby nie to, że wyszywam haft na zamówienie, to też pewnie odpuściłabym na kilka dni.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo Dorotko przybyło :) bukiet zapowiada się pięknie :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft powstaje. Każdy krzyzyk jest idealnie wymuskany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko Ci idzie, przepiękny haft. Czekam na kolejne odsłony :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Idziesz jak burza , zapowiada się pięknie a ja podziwiam za duże postępy w haftowaniu. Trzymam kciuki za szybki finał.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo upałów całkiem sporo przybyło! Wyraźna zmiana haftu - kwiaty nabierają kształtu :) Czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko, piękny haft powstaje spod Twoich zdolnych rąk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie haftu przybywa. Będzie piękny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny haft powstaje! Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za efekt końcowy. Upałom się nie poddawaj, pij wodę z lodem, cytrynką i miętą i stawiaj kolejne krzyżyki. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam widzę ogromne postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale będzie piekny , pokażesz jak oprawisz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie przybywa kolejnych krzyżyków. Dodam - pięknych równiutkich krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie tak wolno Ci idzie, przybywa kwiatów że jeszcze troszkę i skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. woooow... są imponujące już teraz

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie wyglądają te róże!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powstaje przepiękny haft! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. :)podziwiam osoby , które haftują ... to do prawdy wymaga ogromnej cierpliwości:)ciekawa jestem jak będzie się prezentował efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń