11.08.2017

Żyć każdą chwilą..


Witajcie kochani..

Za oknem mega upały, a u mnie lenistwo.. Mam szczerą nadzieję, że ono szybko minie i będę mogła wrócić do wyszywania..;)

Dziś przychodzę kochani do Was, z nagrodą, jaką dostałam w wyniku losowania u Marysi z bloga Stop Chwilka.. <klik>
Szczerze powiedziawszy byłam w szoku, że wygrałam.. Bo tak na prawdę, nie wiedziałam, że jest jakiś konkurs u Marysi.. Przeczytałam posta i tradycyjnie, szczerze napisałam komentarz do posta pt; "Żyć każdą chwilą.." <klik> 

A tu informacja, że wygrałam.. 
Szok oczywiście, ten pozytywny..;)

Jeżeli chodzi o mój komentarz, jaki napisałam brzmi następująco..

"Kochana oglądając Twoje zdj miałam wrażenie że jestem w magicznym świecie.. A najbardziej cenne są małe drobiazgi bo z nich jest budowana całość.. I to właśnie widać u Ciebie.. Pozdrawiam..;)" 

A w nagrodę dostałam.. 
Małe co nieco, oraz zakładkę do książki..;)


Jeżeli chodzi o zakładkę.. Jest ona śliczna..
Przedstawia ciekawy wzór..;)








Jeszcze raz Marysiu dziękuję, za prezencik..;)


Pozdrawiam serdecznie..:)
Do usłyszenia.. 
Pa!!

11 komentarzy:

  1. Dorotko prześliczną nagrodę otrzymałaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komentarz i piękna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorociu, gratuluje tak miłej niespodzianki i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Dorotko! Bardzo fajnie dostać taką niespodziankę:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczną zakładkę dostałaś! Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłą i bardzo fajną nagrodę dostałaś :) Zakładka jest urocza , no i zakładek nigdy za wiele, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak niebiesko... mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej. Zakladeczka jak malowana😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Marysia zrobiła Ci miłą niespodziankę tą śliczną zakładką :)

    OdpowiedzUsuń